בחזרה

אזהרה לגבי כרטיס חיוג בינל world 8



  • כרטיס global 8 לשמור מרחק

    אם אתם רוצים שקט נפשי 

    עדיף לשלם עוד כמה שקלים לספק אחר 

    ולדעת שיש שירות מאחורי המוצר 

    וב world 8  זה לאאאאאא קייים

    חברים רכשתי כרטיס זה דרך הדואר 

    נציגה מסרה לי שצריך להפעילו מיד שמגיעים לחול ולא בארץ 

    שהגעתי לחול -זנזיבר הפלא ופלא הכרטיס לא עובד 

    מופיע הודעה שהכרטיס חסום ושאין יתרה בכרטיס

    למרות שהרשת המקומית זיהתה את הסים 

    מהרגע הזה סיוט 

    ההתנהלות מול החברה גרוע גרוע גרוע .............גרוע 

    מדובר בחברה שנותנת שירות לקוחות טכני  רק 9 שעות ביממה

    ביום שישי עוד 4 

    כך שאם אתם בחול בטיול וזקוקים לסיוע אתם בבעיה קשה 

    1. הם לא עובדים בשבת 

    2. עבודה לפי שעון ישראל 

    מ 0900 עד 1800 

    נציגה נתנה לי סוף סוף שירות חלקי אחרי יום וחצי ושהגיעה השעה 1802 סיימה חד צדדי את השיחה 

    3. אין להם שום כונן שייתן מענה לבעיות דחופות 

    4. יש להם שירות השארת הודעות  שאכן מקבל שיחות אבל תפקידו היחיד זה להשאיר הודעה ולקוות שיחזרו אליכם בזמן שנוח לחברה 

    5. אם אתם לא משאירים ,או דואגים למס נוסף שיהיה עמכם בנסיעה מחול אז גם אין לחברה שום דרך ליצור עמכם קשר 

    הסים שברשותי הצליח להתקשר לשירות השארת הודעות של החברה  

    אבל לשירות זה אין אפשרות להפנות את השיחה לתמיכה 

    בקיצור 

    ככו בחשבון שאם הכל עובד פיקס הרווחתם 

    אבל אם יש לכם בעיה ואתם בחול 

    נדפקתם חזזזזק 

     

     

     



  • מצטרפת לאזהרה

    קנינו את הכרטיס. עבד בתאילנד בהצלחה חלקית ביותר.

    בהונג קונג לא עבד בכלל

    בגרמניה בצורה מאד איטית וזאת למרות שפנינו לנציגים, בזבזנו זמן וכסף במהלך הטיול על נסיונות התקשרות אליהם, הטענו סכום נוסף ועוד… פשוט לא מוצלח

     

    לעומת זאת סים גלובלי אחר שנרכש דרך פלאפון התברר כמוצלח מאד . נוסה עד כה בהצלחה ביפן , גרמניה ופולין.



  • הרבה חברות עובדות רק בשעות האלה. אני נתקלתי בבעיות עם חברות ישראליות אחרות שמוכרות סים לחול.

    למשל פלאפון ו 019. בסוף הבעיות נפתרו אבל זה לקח זמן. אני בספק אם קיים ספק שירות שעובד מסביב לשעון בתחום הזה. זו הסיבה שאנחנו תמיד קונים יותר מסים אחד. אלה חברות שמוכרות מוצר יחסית זול, לפחות במושגים ישראלים.



  • דווקא אצלנו חוויה אחרת

    עבד מצוין בלונדון.  קיבלתי הודעה על כך שהחבילה עומדת להסתיים והשירות לקוחות שלהם דרך המסנג’ר היה מהיר ויעיל מאד.

     

    לגבי פותח השרשור, הוא כותב שהסבירו לו שהפעלה ראשונה בחו”ל. כתוב בהוראות שיש לעשות שיחת זיהוי ראשונית מהארץ. כתוב ברור, שזה לא יעבוד בארץ לשיחות כלשהן מלבד שיחת הזיהוי הזו, אבל אותה חובה לבצע לפני.

     

    מקווה שימשיך להיות טוב כי אני בונה על שימוש חוזר...



  • גם לנו היה ניסיון מוצלח.
    במכשיר הטלפון של בעלי זה לא עבד, אבל בטלפון שלי הצליח ללא בעיות.



  • אצלנו עבד אבל לא היה להיט

    השתמשנו בצרפת.

    בגדול – זה עבד וההפעלה היתה בקלות וללא עניינים…

    אבל…

    עבד מאוד לאט (אולי תלוי גם ברשת התקשורת במדינה, בגלל זה אני מדגישה שזה היה בצרפת (אלפים צרפתיים, ריביירה ופרובנס)

    מדי פעם היו כמה שעות ללא קליטה, בסוף הסתדר כשהוצאנו והכנסנו שוב.. לא ברור למה או מה קרה.

    בגדול מאוד זול יחסית לחלופות האחרות שהיו לנו (נסענו לטיול ארוך) ולכן החלטנו להשתמש.
    לחו”ל הבא – מאוד תלוי – טרם הוחלט אם ניקח רק את זה, או נעשה משהו אחר וזה יהיה לגיבוי…
    אגב – ידענו שבשוויץ אין קליטה – כבר שהתקרבנו לגבול – לא היתה קליטה, למרות שהיינו עדיין בצרפת. וכנ”ל לגבי מונקו…

     

    בקיצור – אין דעה חד משמעית. זול ו”בינוני” מבחינתנו.



  • פלאפון גלובל עשה לי צרות בהוצאת שיחות ביפן וקפריסין.

    משיחה עם פלאפון מסתבר שזה לא יחודי רק לי, מדובר בבעיה שקשורה לשירות “חיסכון עולמי” שלהם, יש מדינות (או רשתות) שהרשת לא מצליחה לבצע את השירות הזה באופן אוטומטי.

    בשיחה עם פלאפון הודו שהבעיה קיימת בעוד מדינות אבל סירבו להגיד לי באילו מדינות.



  • אני משתמשת בגלובל סים של פלאפון רק לגלישה ולשיחות נכנסות. 
    לא נתקלתי בבעיות בשום מקום. 
    שיחות יוצאות אני עושה בוואטסאפ לאן שאפשר ובסקייפ אאוט (טעינה של 10 דולר מספיקה להמון זמן. דקת שיחה עולה כ-2 סנט) שיתרונו שאפשר לחייג לכל העולם, כולל שיחות מקומיות, ולא רק לישראל. 



  • התקלה שאני דיווחתי עליה היא על שיחות יוצאות, מובן מאיליו שאם את לא מוציאה שיחות את לא נתקלת בתקלה.

     

    לעומת זאת פלאפון מודעים לתקלה ועושים את עצמם כאילו הם לא יודעים עליה, לא מספרים ללקוחות.



  • האם שיחות נכנסות של גלובל סים של פלאפון עולות כסף?

    הי ריקי

    תודה על הטיפים איך להשתמש בגלובל סים של פלאפון. האם השיחות הנכנסות עולות כסף וצריך להטעין עבורן דקות שיחה? המספר ישראלי רגיל?

    תודה

    דבורה



  • המספר ישראלי.

    קבלתי שיחה אחת על כרטיס דאטה ולא ראיתי שירד משהו בגין השיחה.



  • תודה רבה סיילור

    דבורה



  • אני טענתי 50 שקל עבור שיחות ולפי הבנתי זה עולה שקל לדקה. 
    יש לי מעט מאד אנשים שיודעים את המספר של הסים ומתקשרים שלא דרך הוואטסאפ, כך שזה מספיק אצלי להרבה זמן. אם אני רואה שזו שיחה שאמורה להתמשך, אני מבקשת שינתקו ומתקשרת חזרה דרך הסקייפ. זה גם לא הולך לאיבוד ועובר מנסיעה לנסיעה. 



  • תודה ריקי

    דבורה



  • @מטר-וייסבלום

    מסכים לגמרי. 

    הגעתי לקנדה, הסים לא עבד. מספר טלפון לשירות בארץ בלבד (לא ממש יעיל כשאתה בחו”ל והטלפון שלך לא עובד). שעות העבודה בשירות הן שעות העבודה בישראל (לא ממש מתאים אם יש הבדל שעות מהותי).

    לאחר מספר שיחות הצליחו להפעיל גלישה וטקסט אך לא את הטלפון. אמרו שעשו כל מה שיכלו ואין להם פתרון.

    אל תיקחו!!! זה אולי זול יותר אך לא שווה !!!!



  • @מטר-וייסבלום

     

    ואני אמליץ על … https://roamineu.com/

    נבדק על ידי באופו אישי ועובד מצויין כמו גם שירות הלקוחות שלהם (במידת הצורך)

     

    תוכלגם להנות ממחיר מוזל אם תזינו את הקוד קופון Yaari לפני סיום שלב התשלום



  • @איריס-ס

    עבד לי מצויין השבוע בגרמניה



  • @מטר-וייסבלום

    אני וחברי השתמשנו בסים שלהם במצרים, לאחר שנאמר לנו במפורש שיעבוד. התבדנו. בצענו פניות רבות במהלך הטיול, נאצר לנו שזה עובד. קבלנו רק כותרות, בעת פתיחת מיילים, לא הצלחנו להתיבר ל- וואטסאפ. התכתבנו גם חאחר שטבינו ארצה. בקשנו חדבר עם מנהל, ומזה שבועיים אנו ממתינים.

    מסקנה - מידע לא אמין, שערות גרוע ומזלזל, בזהוז כסף.

    ראו הוזהרתם.



  • @מטר-וייסבלום

    מצטרפת להזהרה. קנינו 4 סימים . באיטליה אף אחד מהם לא עבד. אי אפשר היה להיות בקשר עם הילדים וגם כשהתקשרנו לחברה לקבל הסבר הפעלה וכו .. אף אחד לא חזר אלינו וככה במשך שבוע שהיינו בחו”ל. לאחר מכן כשהגנו לארץ פתחנו תלונה שהעבירו מאחד לשני וכל פעם היינו צריכים להסביר הכל מההתחלה. אחרי חצי שנה של התנהלות מאד קשה מול החברה ולא חוזרים אלינו – עזבנו את העניין
    השבוע נסענו למדריד וניסינו להשתמש ב1 גיגה שמבטיחים שיש בכרטיס. דאגנו הפעם ליצור עם החברה קשר לפני הטיסה שיסבירו איך להפעיל.
    בפועל במדריד רק סים אחד עבד מבן ה3 שנסעו.

    בקיצור לא להתקרב… לא לקנות…. ולהפיץ את השמועה שאף אחד לא יפול גם לפח



  • @Magali_3574593

    אין לי מניות בחברה ושום אינטרס, אבל שאלה שעולה לי מקריאת התלונות פה-

    האם התקשרתם לחברה  לפני היציאה מהארץ ?

    בהוראות המצורפות כתוב שחייבים להתקשר לפני, על מנת שיעבוד בחול.(שיחה של חיוג וניתוק, לא יותר)

    אנחנו השתמשנו בכרטיס ל2 נסיעות ללונדון, ועבד מצוין. כולל שירות לקוחות שהיה קצת איטי אבל יעיל.

     

     


 

בחזרה