בחזרה

כרטיס המוזיאונים של הולנד הגבלות חדשות



  • מתחילה לתכנן את הטיול להולנד בקייץ והתאכזבתי מאד מאד לראות כי הכרטיס הזמני לתירים מוגבל גם (החל מ2019) לשימוש בחמישה מוזיאונים בלבד. אנו נוסעים לכמעט שלושה שבועות וחשבנו להשתמש בהרבה יותר… האם ניתן ללא תושבי הולנד ל הנפיק את הכרטיס המלא עם התמונה (בהנחה שאמצע כתובת לשליחת הכרטיס בהולנד) או שצריך תושבות אירופאית ? 

    המגבלה הזאת נולדה עקב העברות לא חוקיות של הכרטיס בין אנשים שמקריאת הודעות בפורום כנראה היצה תופעה לא זניחה…. אבל האם ניתן לערוך שימוש חוקי בכרטיס המלא כישראלים וקבלתו בכתובת של הצימר? 


  • הנהלת הפורום

    אכן

    כבר מ2018 הם שינו שוב את הכללים.

    הוא הפך לאורך השנים לפחות ופחות אטרקטיבי לתיירים.

    הוא כיום מיועד להולנדים.

    אבל---- הכי נכון לשלוח אליהם מייל ולשאול

    (לפחות מהניסיון שלי, הם עונים )

    ותעדכני אותנו בתשובה.

    (היה כרטיס מאד שימושי).



  • תודה יונית 

    זה באמת מאכזב כי תכננו להיכנס למוזיאונים שלא מוכרים ונראים נהדר. לא מצאתי למי לכתוב ? אין אתר רשמי של הולנד לתיירים (מה שמצאתי זה או של אמסטרדם או אתרים מסחרים). ממש מוזר. אני מבינה שהכרטיס הקבוע יכול להשלח לכל כתובת באירופה ולא רק להולנד. החוק החדש הוא בעיתי בכיקר לתירים מארהב וישראל...


  • הנהלת הפורום

    שירות לקוחות של מוזיאון כארד

     

    בלי לסקור את כל תולדות הכרטיס- בעבר הרחוק היה מיועד לכולם,

    לפני כמה שנים החליטו שרק להולנדים- ואיפשרו להולנדים לקבל כרטיס זמני לחודש- על המודל הזה “התלבשו” גם התיירים.

    ב2018 הגבילו את השימוש בו ל5 מוזיאונים בלבד במהלך חודש (מה שהופך אותו בלתי רלוונטי לתיירים)

    יתכן------ (מקווה) שאם את קונה את הכרטיס השנתי, יתאפשר לך לבקר בכמה מוזיאונים שתרצי (ככה חרשתי בעבר לא מעט מוזיאונים שבספק הייתי נכנסת אליהם לולא היו “על החשבון” ).

    עדכני אותנו בתשובתם--אולי נחכים.

     

     

    שימי לב- הם כותבים--

    הכרטיס יהיה בתוקף רק אחרי שיגיע לכתובתכם (באירופה) בדואר (כלומר זו סוגיית המשלוח? )

    אבל יש כמה מוזיאונים שניתן לרכוש את הכרטיס במקום?

     

     

     



  • באתר של הכרטיס אין מייל רק טופס צור קשר שלא שהוא רק בהולנדית הוא מחייב כתובת בהולנד רק בשביל לכתוב להם ?!?

     

    כתבתי למייל של Dutch museum שהם היחידים שכותבים על הכרטיס (ואגב יש להם רשימה באנגלית של כל המוזיאונים לפי מקום ולפי האם הכרטיס תקף וכמה עולה כניסה). הם לא ענו לי כבר כמה ימים... 

    זה די לא יאומן הסיפור הזה כזה חוסר ידותיות לתייר לא נתקלתי מעולם ואנחנו מטיילים כל שנה. 



  • אנחנו טיילנו בקיץ שעבר בהולנד וקנינו את כרטיס המוזיאונים במוזיאון הרכבות באוטרכט. השתמשנו בו לא מעט במשך השבוע וחצי שהיינו בהולנד בהרבה יותר מחמישה אתרים . לא זכור לי שהגבילו בכניסה למוזיאונים וגם כמובן שלא נתקלנו בבעיה לקנות אותו שם. 

    האתר אכן מאד לא ידידותי למשתמש ורק בהולנדית אבל עם קצת מאמץ ניתן להבין מי נגד מי. 

    טיול מהנה 


  • הנהלת הפורום

     

    klantenservice@museumkaart.nl

     

    שירות לקוחות של כרטיס המוזיאונים



  • תןדה יונית 

     

    רועי אני מבינה שזאת הגבלה חדשה 



  • הקיץ שהתכוונתי אליו  היה יולי 2018. חבל ששינו את הכרטיס. לנו היה ממש משתלם 



  • במייל טרם ענו אך התקשרתי אליהם. 

    כל עוד אני נותנת כתובת למשלוח בחול (אפשר של הצימר בו נשהה) אז אפשר לרכוש את הכרטיס. 

    אז התהליך יותר מסורבל ודורש הערכות אבל אפשרי. 


  • הנהלת הפורום

     זאת אומרת שכל הבעיה היא טכנית?

    שהם לא רוצים לשלוח מחוץ לאירופה ? (חוסכים דמי משלוח?)

     

    ואז את מקבלת כרטיס שנתי? או כרטיס זמני מוגבל ל5 מוזיאונים?

     



  • הם ענו לי גם למייל

    זה רק עניין טכני של משלוח

    הם הציעו לי לקנות אונליין ותלך כתובת של מכר באירופה או של המלון. כמו כן הם הציעו פתרון נוסף של רכישת הכרטיס בהולנד עם ההגעה ואז תיקוף שלו באתר אינטרנט כשאתן כתובת מלון הם מתחייבים לחמישה ימי עסקים. 

    האופציה הראשונה טובה יותר ואני אבדוק האם הצימר מסכים לשמור לנו על הכרטיסים. 

    פטנט לא יעיל בעליל- כל כל קרובים לגרמניה וכל כך רחוקים...



  • ולתת לא ולתך🤪

    וכן זה שנתי 


  • הנהלת הפורום

    אוקי

    אז זה כבר רק עיניין טכני- כתובת הלינה בהולנד ושיקבלו עבורכם את הכרטיס השנתי.

    טוב לשמוע.

     

    (ולחשוב שאנחנו במאה ה-21)



  • התפתחות מאכזבת בסאגה…

    שרות הלקוחות חזר אלי שוב עם הבהרה ״קלה״

    רק מי שיש לו חשבון בנק הולנדי יכול להזמין און ליין כלומר כתובת אינה מספיקה. 

    מה שתירים יכולים לעשות זה לקנות במקום ואז להמתין לקבלת הכרטיס השנתי שישלח תוך חמישה ימי עסקים לכתובת המלון…

    זה לא ברור לי כיצד לא הולנדים קונים את הכרטיס שכן הוא נשלח לכל אירופה. נראה שגם הם לא ממש יודעים מה החוקים אומרים כי כח המנגנון הזה נועד שלא יהיו שימושים לא מרוצים בכרטיס ובסוף המייל הם כותבים לי שהכי טוב שאמצע משהו הולנדי שישלם עבורי ...



  • הולנדים משלמים מיסים לממשלה ולכן זכאים עפ"י החלטת המדינה, להטבות מסויימות.

    כל מדינה והחוקים שלה.

     


  • הנהלת הפורום

     

    זה מה שאני ידעתי….

    וחשבתי שגילית את האור indecision

     

    המטרה מאד ברורה- כרטיס מוזיאונים הולנדי- להולנדים.

     

    נניח ותמצאי הולנדי שישלם עבורך- אבל אז חשבון הבנק על שמו ,והכרטיס על שמך?



  • "הולנדי שישלם עבורך" - אוקסימורון 😁



  • בקיץ סיפר הגולש שמוליק ל – שמשפחתו נתקלה בהגבלה החדשה כבר כשטיילו ביולי 2018.

     

    להבנתי גם עם ההגבלה, למשפחתו עדיין היה כדאי הכרטיס (שהרי זה בתלות בעלות 5 המוזיאונים שהמטייל בוחר להכנס אליהם) ולכן לא ודאית האמירה שהכרטיס אינו רלבנטי יותר לתיירים.


    ראי בקישור המצורף הודעות 102-103  https://forum.lametayel.co.il/forum_msg/th-1341147/prevloade d-1/start-80

     

    כנראה שכמו בפעמים נוספות (עיין ערך כרטיס היער השחור וכן כרטיסים אזוריים אחרים במדינות שונות) – כל מטייל צריך לעשות לבד את רשימת האתרים אליה הוא מתכנן להכנס ולראות האם לו/להרכב שבו הוא נוסע משתלם לרכוש כרטיס.

     

    לעניין התסכול/הכעס/העצב מהחלטת ההולנדים:

     

    מעבר לזה, כפי שנראה כעת, השיקול שגרם להולנדים להפוך את הכרטיס לתיירים לחודשי הוא ניצולו לרעה וכרגיל בעונשים קולקטיביים נענשים גם אלה שלא מגיע להם (לא נכנס לדיון על הטוב ורע בעונשי םקולקטיביים (-: ), אבל כנראה שאין לנו להלין במקרה הזה על ההולנדים אלא על בני האנוש.

     

    וכן – אני מסכימה גם עם תגובה 16 (של aljaje) – “

    הולנדים משלמים מיסים לממשלה ולכן זכאים עפ"י החלטת המדינה, להטבות מסויימות.

    כל מדינה והחוקים שלה.”

     

     

    בכל מקרה, החוויה של משפחתי ושל משפחתי מהולנד נהדרת laugh – נעימה, אנושית, מזמינת אורחים, תרבותית, ירוק ומים – כיף גדול. תהני/ו 


 

בחזרה