בחזרה

מזוודה ברכבת מניו יורק לבוסטון



  • קראתי באיזשהו מקום שלא ניתן להכניס מזוודה גדולה לרכבת מניו יורק לבוסטון.

    האמנם ?

    מישהו יכול לשלול או לאמת את זה ?

    מה זה נקרא מזוודה גדולה ?  אם כך הדבר אין כמובן באפשרותנו

    לקחת רכבת כאופציה להגיע לבוסטון.

    אשמח לשמוע מיודעי דבר



  • @meir1910

    בינואר לקחתי רכבת מניו-יורק לבוסטון וחזור ולא הייתה בעיה לקחת מזוודה (ובדרך חזרה 2 מזוודות) ברכבת. המזוודות שלי הן בגודל גדול – מאלה שאי אפשר להעלות לתא הנוסעים במטוס. הכרטיסים לא כללו checked baggage.

    אני יודעת שיש משהו שנקרא red cap service שזה בתוספת תשלום ובעצם יש לך איזור לחכות לרכבת שכולל מקומות לשבת (בשתי התחנות מקומות הישיבה ההאחרים היחדים שראיתי היו שייכים לחנויות מזון) וכולל העמסה של המטען לרכבת, ואני משערת הורדת המטען מהרכבת בהגעה לתחנה הסופית. שימו לב שמדובר בעובד שירות שאני מניחה שגם מצפה לטיפ של לפחות $1 עבור כל מזוודה.

    ניתן לעלות ללא השירות אבל אז יש להעלות את המזוודות לשטח אחסון מעל המושב/ים שלכם – יכול להיות מאתגר. חובה לשים תווית שם על המזוודות  עם הפרטים שלכם (כמו שמומלץ לעשות לפני טיסה) והמבקר עובר מספר פעמים ומוודא שיש לך כרטיס ושהמזוודות מסומנות.

    והנה קצת יותר פרטים על checked baggage (אם לוקחים כרטיס יקר יותר שמאפשר זאת):

    https://www.amtrak.com/baggage-services

     

    ועל שירות ה-Red Cap.

     

    אביה



  • @aviatiko

    מישהו נסע ברכבת (בוקר) משיקגו (לכיוון סנט לואיס) ויכול להעיד כיצד מרגישה נסיעה של 5.5 שעות? 

    - נוחות המושבים, הנוף, אוכל ברכבת, ובכלל איך חווית הנסיעה ברכבת – פעם ראשונה שלנו ב AMTRAK. עד היום התפנקנו ברכב. הפעם – ליום אחד- דמי ההחזרה יקרים מאוד. 



  • @דורבן

    מן הסתם לא במסלול הזה אבל הנסיעה בין ניו-יורק לבוסטון לקחה בסביבות ה-5.5 שעות (במקום 4) בגלל קרח על המסילה.

    המושבים די נוחים ויש עמדות הטענה ליד כל מושב (תקע אמריקאי ולא USB). קצת מזכיר מושבי מטוב אבל רחבים יותר.

    לא יכולה להעיד על הנוף אבל בנסיעה שלי האוכל לא היה משהו בכלל (בטח לא כשמדובר בתוספת תשלום) ולכן אני ממליצה להצטייד בתחנה (בדר”כ יש כמה ספקים כמו סטארבקס ודומיהם כך שיש ממה לבחור). הנה קישור לתפריט כולל מחירים.

    בסה”כ החוויה פושרת – אבל אני מדברת כנוסעת רכבת בישראל – המראה הכללי מעט פחות מושקע (אפשר לומר מרופט) והעיצוב מאוד מיושן אבל השירות אדיב, הרכבות בד”כ עומדות בזמנים, לא אמורה להיות בעיה לתפוס מקום נוח שבו תוכלו  להעביר את השעות בצורה פרודוקטיבית והכי חשוב גם הנוסעים אדיבים ושומרים על שקט.

     

    אביה

     



  • אני יכול להעיד על נסיעה מוושינגטון לפרובידנס [משהו כמו שבע שעות, אם אני זוכר נכון], ומפרובידנס לניו יורק. בסך הכול חווייה נעימה ונחמדה מאוד [ברכבת בישראל לא נסעתי מאז גיל עשר בערך]. מושבים נוחים ושקע, כמו שאביה כתבה. את האוכל לא בדקתי. מקום היה בשפע. גם לא הייתה בעיה להעלות תרמיל גב ענק. היה גם אינטרנט אלחוטי חינמי אבל איום ונורא, שבמשך רוב הנסיעה לא תיפקד, כך שלא באמת יכולתי להשתמש בו לעבודה. אבל לעבוד אופליין היה נוח מאוד.


  • @דורבן

    דורבן שלום מוני מהנלהת הפורום שלח לי קישור שלך על הטיול שלך בילוסטון זה נראה מדהים בלשון המעטה מאחר ואני נוסע לשם בעוד חודש בערך יש לא מעט שאלות שהייתי רוצה לשאול אותך ,הנסיעה היא עם motorhome classe a יחסית ישן שנת 1997 האם יוכל לדעתך לעלות בדרך שן הדוב והאם הדרך תהיה פתוחה בסוף מאי תחילת יוני?אתה היית ביולי וזה היה סגור,אולי אפשר לדבר איתך בטלפון?אשמח לעצות נוספות ואלי ליעוצים גם עם זזה יהיה כרוך בתשלום אשמח לתשובה איציק 0508818981



  • @aviatiko

    היי, 

    אחרי בדיקות והשוואה לאוטובוס (רכב ירד מהפרק-דמי החזר גבוהים מאוד) – הוחלט לנסוע ברכבת [אמטרק / שיקגו לסנט. לואיס].

    מתברר שבתוספת של 84$ (עבור כולם) נוכל לנסוע במחלקת-עסקים ברכבת [5.5 שעות...] 

    האם המחיר שווה ?ההבדל בנוחות כ”כ מדהים? אשמח לשמוע מבעלי נסיון במחלקת תיירים ובעסקים. 

    תודה. 



  • @דורבן

     נסענו פעמים אחדות במחלקה ראשונה ( כך זה נקרא)  מני יורק לבוסטון. נסיעה נעימה ונוחה  ביותר. לא יכולה להעיד על האוכל. אנחנו מצטיידים מראש.

    לא יודעת למה כוונתך בהבדל מדהים ואף פעם  לא נסענו במחלקת coach  להשואה. לדעתי מקבלים תמורה להפרש במחיר.


 

בחזרה