בחזרה

ברכות למתכנתי הפורום



  • מסתבר שאתם בכל זאת עושים עבודה. הנה, עכשיו יש פרסומות מעצבנות לתפארת, וכתוצאה מכך התצוגה של הפורום נדפקת - הפורום תופס שטח קטן יותר, כאילו העמוד צר משמעותית. הכל הפך קטן יותר כדי להיכנס בשטח המצומצם, ומשמאל נשאר שטח ריק.

    תודה לכם



  • @פסגות-מושלגות

    אני חושב שיש טעות בביקורת זו.

    אתר הפורומים שאנחנו ניזונים ממנו מנוהל על ידי חברה מסחרית, ולא בהתנדבות.

    אנחנו מחליפים דעות ועזרה לטיולינו ומקבלים זאת חינם אין כסף. אבל מישהו מפעיל את זה. יש לו משרדים, עובדים, מחשבים וכאלה דברים שעולים כסף.

    ואת זה צריך לממן. פרסומות זו אחת הדרכים למימון, בדיוק כמו מכירת ביטוחים ומוצרים אחרים.

     

    ובכל זאת בעיה!!

    מאז השדרוג יש קשיים כאלה ואחרים בשיטוט בפורומים שלא באים על פתרונם או שנפתרים לאט מדי.

    אישית אני מתגבר על חלק מהן ומתעלם מאחרים אבל אני רואה שחלק מהכותבים נוטשים אט אט, מי בהצהרה ומי בשקט - וחבל. חלק מהם היו עמודי תווך בעצות ובהדרכת חברי הפורום וכבר עכשיו חסרים.



  • @רוני-סופר אמר:

    “אני רואה שחלק מהכותבים נוטשים אט אט...”

    לאן הם עוברים?



  • @רוני-סופר

    אין בעיה עם פרסומות, אך כשהן לא מאפשרות לכתוב/לקרוא, הם מבריחים את השואלים והעונים וכשאין טראפיק,ממילא  לא ירוויחו דבר (מבלי להתייחס לשלל הבעיות שהבריחו רבים, בגלל הבעיות בכתיבת הודעה, הרשמה מסובכת...הוספת אלמנטים שאינם נחוצים, פרסום היום והשעה בהם נכנסת לאתר ושלל תחכומים). 

     

     

     

     

     

     



  • @aljaje אמר:

    “הם מבריחים את השואלים והעונים...”

    לאן?



  • @שוקי3

    לי אין מושג, אולי מישהו אחר יודע.

    * נראה שההתנתקויות פסקו, או שלא?!



  • @aljaje

    תמיד יש התנתקויות. אני פה עשר שנים ותמיד היו התנתקויות. החיים דינמיים.

    לאן אנשים עוברים?

    מי ששואל שאלות יכול למצוא תשובות בפייס או באתרים בינלאומיים.



  • @רוני-סופר

    מדבריך ניכר שהבנת יפה מאוד למה התכוונתי בביקורת שלי, אז למה לכופף את העניין כאילו כתבתי נגד פרסומות?!

    הפורום הולך וגוסס לנגד עינינו, ומתכנתי הפורום לא רק שאינם מתקנים שום דבר, הם עוד ממשיכים לפתח פיתוחים חדשים שמקלקלים עוד יותר את חוויית הקריאה.

    אם לא הובן מדברי -הפרסומות שהוכנסו הורסות אצלי בטאבלט לגמרי את יכולת הקריאה! ברגע שהן מופיעות (וזה קורה בהבהוב פתאומי אחרי כמה שניות), כל התוכן של הפורום מתמזער. האותיות קטנות והכיתוב בפורום מוצג בשטח מצומצם, צר משמעותית מגודל המסך האמיתי. התוצאה היא שאחרי כל פעולה בפורום - התצוגה מתקלקלת ואני צריכה לתקן אותה. 

    נמאס! נראה לי שגם אני כבר נכנעת מהמקום הזה, ופשוט אנטוש אותו. Enough is enough!



  • @שוקי3 אמר:

    @רוני-סופר אמר:

    “אני רואה שחלק מהכותבים נוטשים אט אט...”

    לאן הם עוברים?

     

    מניחה שלקבוצות בפייסבוק.



  • @פסגות-מושלגות

    כמו שפסגות אמר – אין בעיה עם עצם זה שיש פרסומות, גם תמיד היו לפני כן. אבל עכשיו בלפטופ קטןן למסעות ממילא התצוגה של מערכת בטא לא נוחה לקריאה וצריך לגלול כל הזמן, אז פרסומת קופצת לרוחב שעולה על הטקסט ומקטינה את המסך עוד יותר זה כבר באמת הקש ששבר את הגמל. הצלחתי לשכוח את זה מאז שהתרגזתי על זה אתמול, אבל היום פתחתי שוב את הפורומים ובזה אחר זה סגרתי את כל ההודעות בלי לענות כי למי יש כוח, והדרדור המתמשך בנוחות הגלישה לא עושה חשק להמשיך ולענות פה בהתנדבות. 



  • @keves160

    יש צדק רב בדברים..

    ללחוץ על X לסגור,לראות איפה הייתי ,להמשיך לענות-למי יש זמן/כוח.

    קל ופשוט יותר לברוח לפייס,בלוגים . לי ,אישית, חבל מאוד!!!

    המון למדתי מהאתר הזה דווקא.



  • @פסגות מושלגות 

    ככה הבינותי כנראה כי אני לא סובל מזה במיוחדלא בטלפון ולא במחשב.

    אני כן רוצה להתמקד ביתר הנושאים ובעיקר בנטישת המוחות…..



  • @רוני-סופר

    אני רואה במעבר לתצוגה החדשה גם חסרונות וגם יתרונות, לא הכל רע.

    אני לא טורח לדווח על בעיות כי

    א. להערכתי זו ברכה לבטלה, ממילא מעט מאוד מקשיבים ועוד יותר מעט מתקנים

    ב. שישלמו לבודקי QA, אני מחליט לטובת מי אני מוכן לעבוד בחינם.

    אני מוכן לעבוד בחינם לטובת אנשים שמבקשים עזרה והנחיה, לא לטובת אתר מסחרי.

    ואם הנהלת “למטייל” לא מעסיקה בודקים (או מעסיקה כאלה שזו התוצאה...) זו זכותה המלאה, כולל הזכות לשאת בתוצאות.

     

    אנשים נוטשים לא בהכרח בגלל שינוי תצורת הפורומים או בגלל באגים כאלה ואחרים.

    יש עוד גורמים כמו

    ביטול תוכנית הנקודות (ש”בקרוב” הנהלת למטייל תפרסם תוכנית חדשה, הבטיחו אז אין מצב שלא יקיימו)

    שאלות שנכתבו להן תשובות כבר עשרות פעמים ואין טעם לחזור עליהן (אוייסטר או טראוול כארד, רישיון נהיגה בין לאומי, עמלות כרטיס אשראי לעומת מזומן, תכתבו לי מה יש לעשות ברומא/טוסקנה/ניו יורק וכו’ נשמע לך מוכר?),

    עייפות כללית של אנשים, כבר פחות גרפומנים,

    ואני בטוח שיש עוד גורמים,

    וכן, גם אתר שבפרמטרים רבים לא נוח למשתמש.

    וגם פה, כנראה שמבחינת הנהלת “למטייל” המצב סביר, אחרת היו עושים משהו. וגם ההחלטה הזו היא זכותה של ההנהלה ואני מקבל את הדין



  • @רוני-סופר

    נטישת המוחות קשורה לזה. אחרי החלפת הפורומים לא נכנסתי כמעט במשך שבועות כי הייתי בחו”ל ועל מסך קטן שם עם זמן מוגבל היה קשה ולא נוח לגלוש במערכת הזו. התגיות הדביליות (כמו אנדורה לשרשור הזה) ועצם הידיעה שעלי לפתוח כל הודעה במסך נפרד כשאני עם אינטרנט אטי יותר בארצות מסוימות, גורמות לי לפסוח על שרשורים שלמים שבכלל לא קשורים לתגית שהודבקה להם! עכשיו עם הפרסומות, זה השרשור היחיד שהגבתי לו מאז אתמול. לא נוח לי לקרוא שאלות, וכל הזמן צריך לגלגל הלוך חזור כשכרגע במקום הימצאותי אין לי עכבר. עצם הידיעה שהמערכת כלל לא נבדקה, שמתעלמים מתלונות הגולשים ועכשיו שהשינוי היחיד שעבדו עליו מכל התגובות והפידבקים הוא הוספת פרסום במקום שרק עוד יותר מקטין את המסך, לא קשה להבין מוחות בורחים. 



  • @keves160

    אני בכלל לא יכול לפתוח הודעה חדשה. אין לי שדה כותרת, רק שדה גוף ההודעה.

    התלוננתי מספר פעמים (כמו הפעם – דרך תגובה) וללא מושיע.

     

     



  • @eladw

    אלעד, נכון תמיד היתה תחלופת גולשים באופן טבעי, אבל בתור מי שגם נמצאת כאן לא מעט זמן הרושם החזק שלי הוא שבזמן האחרון הזרם גובר וקצב עזיבתם של גולשים מרכזיים, שנתנו ערך מוסף מובהק בתשובות ובסיפורי הטיול שלהם, הרבה יותר מהיר מקצב הצטרפותם של גולשים חדשים שכאלה.

    למה? כי היום ה"נוף" ברשת שונה  מלפני עשור: קבוצות הטיולים בפייס תפסו תאוצה כמו גם פריחת בלוגי הטיול האישיים, ולכל מי שנמאס מהתנהלות האתר יש כיום הרבה יותר אלטרנטיבות.

    לי זה חבל , כי לאורך השנים מצאתי כאן חומרים וסיפרי טיול איכותיים ומלאי מידע שלא נמצאו בשום מקור אחר (גם לא הבינלאומיים). אלה עדיין שמורים בנבחי האתר, אבל אודות למנוע חיפוש בלתי יעיל בעליל, הופכים פחות ופחות נגישים עם הזמן.

    כמובן שזכותה של הנהלת האתר המסחרי הזה לנהוג בו כפי שהוא מוצא לנכון, אבל גם מבחינה עסקית האדישות המופגנת לפיחות מספרם של דיווחי הטיול בפורומים והפיכתם אט אט למקום של שאלות ותשובות "יבשות" (ואכן די חוזרות) בלבד תמוהה בעיני.

    אני מקווה- אך לא כל כך מאמינה- שההנלה תקח את הדברים לתשומת ליבה....😉



  • @Jenny2


    לתשומת לב ההנהלה:

    זה שהבאנר התחתון מוצג עם כל מסך שוב ושוב זה פשוט בלתי נסבל !!!


 

בחזרה