בחזרה

ביקורות בטריפאדויזור - למה לא להתבסס על החיוביות



  • @יונית אמר:

    בסופו של דבר זה חדר במלון ללילה

    ולפעמים זה שבוע שלם (אולי כל החופשה)



  • @יונית


    מבחינתי האישית מקום הלינה זה הדבר הכי חשוב בטיול. יותר מאיפה מטיילים או חברת התעופה.

    בסופו של דבר הטיסה לוקחת כמה שעות. ואפילו אם היה בלגן בשדה ונתקענו כמה שעות, זה עדיין יגמר תוך כמה שעות.

    אבל כשהזמנתי מקום לינה לשבוע, זה לכל החופש שלי. אם יש בתחתית הבניין מפגע שגורם לרעש שאני לא אוכל לישון בלילה – אני אהיה עייף בבוקר ולא אהנה מהטיול. אם הבטיחו מזגן אבל מסתבר שיש רק מאוורר בשירותים והשאר ללא – שוב אני לא אשן טוב בלילה. אם כל ערב אני מנסה להתקלח בזרזיף של מים ללא לחץ (ואולי גם לא חמים) זה יבאס אותי כל יום מחדש



  • @יונית

    חייבת לציין שעד היום לא היו לי בעיות במלונות שהזמנתי בבוקינג (ואני מזמינה לא מעט).

    הזמנתי לפי הציונים ובדרך כלל אפילו הופתעתי לטובה.

    לעומת זאת הגעתי לפעמים למסעדות שבטריפאדוויזר הומלצו וממש לא נהנתי...


  • הנהלת הפורום

    @yaffabe

    גם לי לא.😊

    רמת ההתאמה והדיוק די גבוהה בבוקינג, לדעתי

    לגבי מסעדות--זה ספור אחר (והרבה טעם אישי).



  • @יונית אמר:

    @yaffabe

    גם לי לא.😊

    רמת ההתאמה והדיוק די גבוהה בבוקינג, לדעתי

    לגבי מסעדות--זה ספור אחר (והרבה טעם אישי).

    לגבי ההתאמה זה עניין אישי ותלוי לאיזו רזולוציה רוצים לרדת. מבחינתנו עניין הנגישות מאד חשוב, למשל מספר המדרגות בין מפלס החניה לבין מפלס הכניסה למגורים. זה לדוגמא לא מקבל פתרון טוב בבוקינג, כשהרבה פעמים כתוב Entire unit on ground floor, ובפועל יש מדרגות רבות מ/אל מפלס החניה. זה מצריך צפיה מדוקדקת בתמונות, שימוש בסטריט ויו (איפה שיש), וגם קריאת הביקורות החיוביות, שלפעמים כוללות מידע שכביכול אמור להוריד את הציון, אך בפועל לא הורידו, כי התרשמו מחביבות המארחים או מארוחת הבוקר או “שלא נעים”.

    עוד דוגמא, מדיח כלים. למי שבא כמונו למספר ימים בכל מקום מתוך מגמה שלא להחליף מגורים כל לילה, זה עניין חשוב, כי נוח מאד לאכול ארוחת ערב ובוקר בדירת נופש. איננו רוצים לשטוף כלים בחופשה… קיומו של המדיח בהרבה מקרים מופיע רק במילה אחת בטקסט של הפתיחה, לפעמים גם שם לא, ואיננו מופיע בפרוט האביזרים במטבח. הרבה פעמים אנחנו מגלים אותו בתמונות, וגם אז זה לא מידע מספיק, כי כשיש כמה דירות צריך לפענח במדוייק איזו תמונת מטבח שייכת לאיזו דירה, כי לא תמיד רמת האיבזור זהה בכל הדירות.

    עוד דוגמא, מקלחון Walk-in. רק לאחרונה הוסיפו פילטר כזה, וזה יפה שהם מנסים להשתפר. אבל גם כאן זה לא מושלם, כי גם אם זה לא רשום, יתכן שיש. הרי בסופו של דבר איכות המידע של בוקינג תלויה במידע שמתקבל מהמגורים עצמם, כנראה בצורת טופס שבו צריך לסמן וי בכל מיני סעיפים.

    גם האפשרות להחשיך את חדר השינה ולהמנע מהתעוררות עם הזריחה לעיתים רחוקות מוזכרת.

    בוקינג מספק בהחלט היצע אדיר של מקומות מגורים, וגם סוג של “הגנה” למזמין באמצעותו, תמורת תשלום כמובן וזה בסדר גמור. אבל כדי שתהיה התאמה אי אפשר להסתפק במידע שרשום, ובודאי שאי אפשר להסתמך על הציון הכללי כחזות הכל.

    הרי בסופו של דבר, גם המטייל האינטנסיבי ביותר, שיוצא מהמגורים ב-8 בבוקר וחוזר ב-8 בערב, כל יום, עדיין חוזר ל-12 שעות למגורים, שחשוב מאד שמידת התאמתם המירבית לצרכיו האישיים תהיה מכסימלית.

    אני סבור, שבחירת המגורים המתאימים מכל הבחינות באופן אישי היא חלק אינטגרלי מהכנת הטיול, לא פחות מהאטרקציות שבדרך, ומחייבת השקעת זמן וסבלנות. כפי שכתבת בתגובה אחרת בשרשור זה יש צורך להצליב מידע (עם טריפאדויזור ועם אתר הבית של המגורים), להשתמש במפות גוגל (תמונת לווין וסטריט ויו), כי אם אני לא ישן טוב בלילה בגלל חריקת המיטה (נתקלנו הרבה פעמים) או בגלל פסי רכבת סמוכים אז אני מנמנם בנהיגה למחרת (וזה מסוכן) וגם עייף במשך כל היום ואינני נהנה מהטיול. 

    למרות המחמאות, ויש מחמאות, עדיין יש לבוקינג לאן להשתפר.


 

בחזרה