בחזרה

התייעצות לגבי וילה באורלנדו



  • הי, 

     

    נמצאים בוילה שהזמנו מhomeaway בלא מעט כסף, 

    וקיבלה ביקורות טובות מאוד. 

     

    לצערנו כשהגענו, ביום א' שעבר, גילינו וילה ישנה ומוזנחת, מטונפת ברמת ערימות של עובש על ראשי המקלחת, וילונות אמבטיה מטונפים מלאי עובש, נמלים, קורי עכביש, פתחי מזגנים מטןנפים ומעובשים ומה-לא. 

     

    לאחר שניקינו נקיון ראשוני בעצמנו( רק כדי שנוכל להתקלח אחרי נסיעה ארוכה )- התלוננו לבעל הוילה שגר באירופה. קיבלנו התנצלויות, זיכוי של דמי הנקיון, והבטחה שמנהל-הנכס יגיע ויפתור את הבעיות. 

    בנוסף לכל, הבריכה, ששילמנו על החימום שלה עוד 25 דולר ליום - קפואה כקרח. 

     

    למחרת מנהל הנכס הגיע, החליף את ראשי האמבט העבשים לחדשים, ריסס קצת ספריי על הנמלים והלך. 

     

    לאחר שהתלוננו שהבריכה עדיין קפואה - הגיע איש הבריכות וטען שהחימום מקולקל. בעל הנכס מיד זיכה אותנו על סכום החימום. 

     

    לאחר כל זה, קיבלנו החלטה לקצר את השהות בוילה למינימום ההכרחי. הודעתי את זה כמובן לבעל הנכס, שמצידו הבטיח לזכות אותנו ואכן זיכה( על התקופה שלא נהיה). 

     

    עם זאת, הוא גם טרח לבקש שלא נכתוב עליו ביקורת בhomeaway כדי שלא ניפגע לו בעסקים. 

     

    עכשיו אני מתלבט איך לנהוג הלאה יחד איתכם. 

     

    על פניו זה מרגיש לי כמו שיטת מצליח, ולמרות שהחזיר כסף שאת חלקו לא היה חייב להחזיר - לא בא לי שהוא ימשיך כך ומישהו נוסף יפול כמו שאנחנו נפלנו. 

     

    חשבתי אפילו לפנות לhomeaway בנידון. 

     

    מה הייתם עושים? 



  • @eyahalom

    אני לא הייתי נותן לו פרס וכותב את חוות הדעת – אבל מציין גם את ההיענות לתלונות שלכם וזיכויים שקיבלתם



  • @eyahalom


    אני לא מרגיש שמדובר על שיטת מצליח, אלא על תקלה נקודתית.

    על פי התיאור שלך הוא ישר התנצל, זיכה בתשלום, ניסה לתקן (שני אנשי מקצוע שונים), הסכים לקיצור וכו’. לא נשמע שהוא ניסה להתחמק, לטייח, לרמות וכו’.

    תקלות קורות לכולם. גם למלון יוקרה. שני המדדים העיקריים לאיכות הם האחד – מה תדירות התקלות (ואת זה לעולם לא נדע), והשני – איך מטפלים בתקלות, ונשמע שהטיפול שלו בתקלות היה סביר ואפילו טוב. אולי לא מעולה (הוא לא הציע להעביר אתכם על חשבונו למלון יוקרה, לא שלח לכם פרחים ובונבונירות, ולא זיכה אתכם על כל הסכום), אבל בהחלט טוב.

     



  • @eyahalom


    לא נראה לי שיטת מצליח.

    בד”כ מדובר בדירות להשקעה שמנוהלות ומתוחזקות ע”י חברת ניהול ובעל הבית עשוי לא לראות אותן שנים על שנים, נראה לי שבכל הסיפור גם הוא נפגע כי הוא שילם על תחזוקה ולא קיבל תחזוקה הולמת.

    לפי הסיפור שלך נראה שהוא ניסה להיות הוגן אתכם ולכן אני מעריך שהוא ידרוש מחברת האחזקה ניקיון ותיקונים



  • @אנשיםטובים

    לא חושב. הוילה כ"כ מלוכלכת ומוזנחת, לדוגמא-כל שטיחי באמבטיה מטונפים, מוכתמים ומלאים ריח של שתן. אין מצב שלא הצטברו אצלו תלונות על זה. כל ארונות המטבח, השולחנות וכו' במצב שאם אתה מניח עליהם ידיים - אתה נדבק אליהם. 

     

    זו הזנחה של שנים ולכן אין מצב שלוילה כזו יהיו אך ורק ביקורות טובות, אלא אם כן זה שיטתי. 

     

     



  • @eyahalom


    אתה היית שם, לא אני. אני רק הגבתי על התיאור שלך כמו שהבנתי אותו

    אם זה נראה הזנחה מתמשכת ולא תקלה נקודתית, הרי שלטעמי צריך לכתוב ביקורת אמיתית, ולא אכפת לי אם האחריות על בעל הבית או על חברת הניהול. כי אם ההזנחה מתמשכת, גם הבאים בתור אחרינו יכולים לסבול ממנה.

    יחד עם זאת, כן הייתי מציין גם את הדברים שהוא כן עשה – ניסה לטפל, זיכוי, לא עשה בעיות לקיצור התקופה וכו’ – ולא מציג רק את הביקורת השלילית.



  • @eyahalom

    משתפים בחוויה. גם אני נפלתי בתאילנד. חשוב להזהיר תיירים אחרים וללמד את המשקיעים מרחוק לקח. מדובר בעגמת נפש שאין לתאר שעלולה להרוס טיול שלם.


 

בחזרה