בחזרה

הגדרת Entire unit on ground floor בבוקינג



  • כבר כתבתי על זה הרבה, אבל הנה דוגמא מהשעה האחרונה שאינני יכול להתאפק מלשתף.

    במסגרת הכנות לנסיעה לאוסטריה מצאתי דירת נופש יפה עם ביקורות יוצאות מהכלל שהתאור שלה כלל את ההגדרה שבכותרת. בדקנו בקפידה את התמונות שצורפו, ולמרות שראינו שלדירה מרפסת יפה (Terrace) שנפתחת למדשאה, עלה החשד שאין גישה בלי מדרגות.

    כתבנו למארחים ובקשנו לדעת במדוייק את מספר המדרגות ממפלס החניה עד לדירה. ותשובתם, בדיוק אוסטרי קפדני, “עליה ב-3 מדרגות מהחניה לכניסה, וירידה של 8 מדרגות מהכניסה אל הדירה”. סה”כ 11 מדרגות!

    לנו מדרגות הן בעיה, בפרט כשאנחנו עם שתי מזוודות גדולות ושני טרולים, ותמיד יש עוד משהו לסחוב. לפני שנים התקדמנו וקנינו לעצמנו מזוודות עם 4 גלגלים. זה נחמד בשדה תעופה, אבל במגורים כאמור יש בעיה. מה גם שההליכה מהרכב לכיוון הדירה היא לפעמים על חצץ או על דשא או בשביל צר מרוצף אבנים באופן לא נוח.

    הערנו על כך לבוקינג במספר בקשות משוב, ודבר לא נעשה. הצענו לחייב את בעלי המגורים לציין במפורש את מספר המדרגות בין החניה לדירה/חדר הרלוונטיים כמו שנותנים פרטים אחרים. זה לא נעשה, ואולי לא במקרה. למרות שהגדרות אחרות של נגישות נוספו לפילטרים לאחרונה. 



  • @נוסע-מתמיד

    לא רק שלא מציינים , במקרים רבים עושים הכל כדי להסתיר ולטשטש....



  • @adivelednizki

    נכון מאד!


  • הנהלת הפורום

     

     

    ראשית כשיש צורך אצל המטיילים הכרחי לא להסתמך על בוקינג או אתר המלון אלא לפנות בשאלות מדויקות לגמרי אל המקום כדי לקבל תשובה כמו שעשית לגבי ספירת המדרגות בירידה ועליה, או שביל כניסה או כל צורך אחר של המטיילים.למשל אם יש מיזוג- האם הוא בכל החדרים (בדירה)? האם הוא בשליטה של האורח או מיזוג מרכזי. כל אחד וצרכיו.

    שנית -גם כאשר מפרסמים מידע בבוקינג ,ולא מתוך כוונה רעה או הטעייה מכוונת של בעלי המקום , האופציות שלהם למיון בקטגוריות שונות הוא טכני ואוטומטי כמעט ללא אופציות לדקויות של מידע. לא פעם אנחנו מוצאים מידע סותר אפילו לגבי פרמטר מסוים כי המקום הוא גם עם גינה וגם בלי גינה (למשל) תלוי איזה חדר, ובעלי המקום לעיתים מתקשים לחלוק את המידע בצורה ברורה.

    שלישית- לא חושבת שבוקינג צריך להכניס כל פרמטר שחשוב לחלק מהמטיילים לתוך קריטריוני המיון שלו, כי זה אין סופי.

     

    עוד נושא אחר- ובהתייחסות למקום אחר שהערת לגבי “ יש חניה ציבורית סמוכה ,חינם (או תשלום ידרש)

    זהו מינוח שאומר “לך תחפש חניה ציבורית ברחובות הסמוכים,(או בסביבה)  ואם יהיה לך מזל גם תמצא”

    בניגוד ל “יש חניה פרטית במקום-בתשלום X, או תשלום ידרש, או בחינם” 

    מזמן למדתי את הנקודה הזו לברר טוב טוב אצל בעלי המקום טרום הגעה, במיוחד בערים ולא במרחב הכפרי.



  • @יונית אמר:

     

     

    ראשית כשיש צורך אצל המטיילים הכרחי לא להסתמך על בוקינג או אתר המלון אלא לפנות בשאלות מדויקות לגמרי אל המקום כדי לקבל תשובה כמו שעשית לגבי ספירת המדרגות בירידה ועליה, או שביל כניסה או כל צורך אחר של המטיילים.למשל אם יש מיזוג- האם הוא בכל החדרים (בדירה)? האם הוא בשליטה של האורח או מיזוג מרכזי. כל אחד וצרכיו.

    שנית -גם כאשר מפרסמים מידע בבוקינג ,ולא מתוך כוונה רעה או הטעייה מכוונת של בעלי המקום , האופציות שלהם למיון בקטגוריות שונות הוא טכני ואוטומטי כמעט ללא אופציות לדקויות של מידע. לא פעם אנחנו מוצאים מידע סותר אפילו לגבי פרמטר מסוים כי המקום הוא גם עם גינה וגם בלי גינה (למשל) תלוי איזה חדר, ובעלי המקום לעיתים מתקשים לחלוק את המידע בצורה ברורה.

     

    מנסיוני הרב מאד, יש בפרוש נטיה של הבעלים להסתיר את המגרעות של המקום, בנושא נגישות וגם בנושאים אחרים כמו למשל קירבה לפסי הרכבת. לראיה, בנסיעה לפורטוגל שאלתי מראש את הבעלים של מקום מסויים בנוגע למספר המדרגות וענו שיש מדרגות אבל יש גם רמפה, שבפועל התבררה כתלולה מאד וכמעט בלתי אפשרית להתניידות. הם לא “מתקשים” לחלוק את המידע, הם מתעקשים לא לחלוק את המידע. יש “צדיקים” בודדים שיודעים לכתוב את המידע הרלוונטי ויש להם אפשרות להוסיף פרטים חשובים בטקסט חופשי.

     

    שלישית- לא חושבת שבוקינג צריך להכניס כל פרמטר שחשוב לחלק מהמטיילים לתוך קריטריוני המיון שלו, כי זה אין סופי. 

     

    בוקינג יודעים היטב להוסיף פילטרים ואף עשו זאת בשנים האחרונות, ולא מדובר כאן על “כל פרמטר”. הוספת מספר המדרגות שיש לעלות בין החניה לבין הכניסה לחדר/דירה, במיוחד כשהיא כביכול בקומת הקרקע, תפתור את הבעיה. אני בכלל אינני בטוח שבוקינג מעוניינים להוסיף זאת כדי לא להסתכסך עם בעלי המגורים. האחרונים ממש לא תמימים ומרמים אפילו בעניין נגישות לכסאות גלגלים. מה אפשר לומר למשל על בניינים עם מעלית, בהם לכאורה הנגישות מצויינת, אבל לא מספרים לנו, שאחרי דלת האינטרקום ולפני המעלית יש 6-10 מדרגות. זה נעשה בתמימות?

    בעידן שבו תיירות המבוגרים תופסת מקום הולך וגדל מן הראוי שתנתן תשומת לב גדולה יותר לעניין הנגישות. אני מבין שצעירים וכשירים מקלים ראש בנושא זה. גם אנחנו לא ראינו בכך בעיה עד לפני מספר שנים.

     

    עוד נושא אחר- ובהתייחסות למקום אחר שהערת לגבי “ יש חניה ציבורית סמוכה ,חינם (או תשלום ידרש)

    זהו מינוח שאומר “לך תחפש חניה ציבורית ברחובות הסמוכים,(או בסביבה)  ואם יהיה לך מזל גם תמצא”

    בניגוד ל “יש חניה פרטית במקום-בתשלום X, או תשלום ידרש, או בחינם” 

    מזמן למדתי את הנקודה הזו לברר טוב טוב אצל בעלי המקום טרום הגעה, במיוחד בערים ולא במרחב הכפרי.

     

    איזה תשובות אמיתיות וכנות אפשר לקבל מראש מהבעלים? ראינו בפורטוגל, ובמיוחד באיזור ליסבון, שחניה, גם בתשלום, היא עניין של מזל. כמו שתארתי, ב- Paco de Arcos, שנמצאת 15 דקות מליסבון, החניה בלתי אפשרית, בגלל (חוסר) תכנון מטומטם של בנייני מגורים חדשים גבוהים וצפופים וביניהם רחובות קטנים עם מעט מקומות חניה. אחרי 19:00 אתה מסתובב במעגלים עד שבמקרה מישהו יוצא ומפנה מקום. אנחנו לא העזנו לחנות על נתיב נסיעה או על המדרכה כמו המקומיים. אינני מאמין שבברור מראש היו אומרים לנו “תדעו שבערב יש בעיה למצוא חניה, אז תשתדלו לחזור לדירה לפני השעה...”

     

     


 

בחזרה