בחזרה

עקיצה ב 60 שניות ביורופקאר...



  • ראו הוזהרתם

    נדרשתי לחתום עי חברת יורופקאר על טופס דרקוני בשדה של ונציה (כמו בנקים) כשמפורש דרשתי להחתים אותי רק על פיקדון ולא ביטוח לרכב שכבר מבוטח מהארץ (דרך אופרן שמהם משכיר הרבה).

    אבל שם בונציה החליטה הפקידה שעם כל הלחץ של האנשים מסביב ובעשר בלילה להחתים על כל דבר אפשרי ונעקצתי ב 205€.

    לכן קחו תזמן ותקראו את כל הדפים , בהנחה שהאנגלית היא שפת אם שלכם חחחח.



  • @Eli_cohen

    לא הבנתי. על מה חתמת בלי לשים לב? על מה חייבו אותך ב 205 יורו?



  • תגובה זו נמחקה!


  • @שמחת-הפרטים-הקטנים

    כתבתי ביטוח , לא הזיז לה שם מה אני אומר  

    פשוט זה לוח דיגיטלי חותמים והולכים.

    שבוע אחר כך זה אצלכם במייל



  • @Eli_cohen

    לא לוותר. המדובר בתרגיל קלאסי מוכר של חברות להשכרת רכב. לדרוש מאופרן את הכסף חזרה, ואם זה לא ילך לעשות להם שיימינג בפייסבוק 



  • לא סומך לא על יורופקאר ולא על אופרן.


  • @o501

    שיימינג למי? לאופרן?

     

    לפני שרצים לעשות שיימינג, כדאי לברר קודם את העובדות.

    1. האם ביקשו ממך לחתום על מסמך שהופיע שם הסכום הזה?
    2. האם המסמך היה באנגלית (סביר להניח שתייר לא יודע איטלקית, אבל אנגלית כן)? האם קראת אותו?

     

    אם הוצג מסמך באנגלית, שבו נכתב שדמי הביטוח הם  205€, ואתה חתמת – יהיה קשה מאוד לבוא לאופרן בטענה. כי כידוע אי אפשר לבטל ביטוח אחרי שנגמרה התקופה של הביטוח.

     

    ואגב – כבר שכרתי רכב מספר פעמים מיורופקאר דרך אופרן (במדינות אחרות) והייתי מאוד מרוצה מהשירות שלהם – וכבר בדקתי את זה בנסיבות של בעיה.

     



  • @עמיחי13

    נדמה שכן.

    האדון הנכבד כבר כתב בהודעה הראשונה:

    "אבל שם בונציה החליטה הפקידה שעם כל הלחץ של האנשים מסביב ובעשר בלילה להחתים על כל דבר אפשרי ונעקצתי ב 205€.

    לכן קחו תזמן ותקראו את כל הדפים , בהנחה שהאנגלית היא שפת אם שלכם חחחח."

    "אל עג׳לה מן א-שיטאן"🏃



  • @aljaje

    כדי לקרוא דפים באנגלית של חברת ההשכרה לא נדרשת אנגלית ברמת שפת אם. לא מדובר כאן במועדון דיבייט. בסה”כ מדובר בטפסים די סטנדרטיים עם מונחים סטנדרטיים בעולם השכרות הרכבים.



  • @עמיחי13

    לא הבאתי טענות הסותרות את מה שכתבת.

    רק כתבתי שנראה שהתשובות להערותיך הן, כן.

    *טוב, זה כבר הפך לדיבייט (:



  • שאני מגיע לסניף סיקסט באירופה זה לאחר שכבר יש בטוח מלא מישראל והנחייהשלא לשלם או להוסיף כלום בסניף המקומי.

    הפקיד בקבלה לא מנסה להחתים על כלום מלבד פקדון ערבות על הרכב ומראה ומציין זאת בפניי ואף כמעט מתנצל על הערבות ומתחייב לשחרר אותה כאשר הרכב יוחזר.

    אבל זה סיקסט...



  • @משה-22

     

    גם באוויס אותו דבר.

    השכרתי פעמים רבות מאוד דרכם, ישירות, ומעולם לא ניסו בשום מקום לדחוף לי כל מיני תוספות משונות.



  • @K-Amit

    לדעתי המסקנה המתבקשת היא שמשכירים רכב אז צריכים לעשות זאת ישירות מול חברת ההשכרה או הנציג הישראלי ולא דרך כל מיני מתווכים כמו אופאן או רנטלקאר וכד.

    אפילו שלכאורה נם מציגים מחירים יותר זולים מהנציג הרשמי ... 



  • לדעתי חלק מהבעיה נעוצה בכך שהביטוח שהשוכר מקבל במצב שבו הוא שוכר דרך מתווך הוא ביטוח של חברת התיווך ולא ביטוח של חברת ההשכרה . והרבה פעמים חברת ההשכרה לא מכירה בביטוח הזה .

    ויכול להיות שזה מה שקרה במקרה הזה.

    יכול היה השוכר לא להוסיף ביטוח כפול ובמצב של תאונה או גניבה לשלם את ההשתתפות העצמית ואז לריב עם המתווך בארץ או לתבוע את חברת הביטוח שביטחה אותו כששכר את הרכב בחתימת העיסקה.


  • הנהלת הפורום

     

    מניסיון רב שנים---- אני שוכרת הרבה פעמים דרך יורוקפאר, והרבה פעמים דרך אופראן -מעולם לא נדרשתי לחתום על מסמך שהכיל ביטוח.

    תמיד הוצע לי להרחיב כל מיני אופציות (החזרה ללא מיכל דלק מלא וכו)- וכשסירבתי- לא הוחתמתי בהתאם.

    כולל השכרה בתחנת מרקו פולו בוונציה של יורופקאר.

    כך שקשה להסיק ממקרה בודד על התנהגות של חברה שלמה, או תחנת השכרה שלמה או….

    זה רק אומר שצריך לקרוא מה שחותמים עליו.

     



  • הרבה פעמים הפקידים בתחנות ההשכרה מנסים למכור ביטוחים נוספים או דברים נוספים. לפעמים הם גם מאד אגרסיביים.

    כשאנחנו עייפים אחרי טיסה ומתים כבר להמשיך בדרך, רמת  המגננות שלנו יורדת, וקשה לנו להגיד לא כלכך הרבה פעמים, וגם קשה ךנו לשים לב לפרטים.

    אז אף פעם עוד לא רימו אותי, אבל אני יכול להבין שזה יכול לקרות.

    מה שקראתי בעבר – יש סניפים שבהם יש יותר בעיות ויש כאלה שפחות, וזה לא בהכרח תלוי בחברה. האגרסיביות אולי תלויה בחברה, אבל רמאויות בוודאי שלא. אני נוטה לאמין שחברה גדולה ובינלאומית לא מעודדת רמאויות.

    בכל מקרה – לסוכן (בארץ או הבינלאומי) אין שום השפעה על הנושא, לטוב ולרע.

     

    לא צריך להבין אנגלית ברמת שפת אם, ואפילו לא חייבים לקרוא את כל החוזה (תמיד כדאי, אבל בואו נהיה ריאליים – רובנו לא עושים את זה). אבל קל יחסית לחפש את הסכום לתשלום שמופיע בסוף הטופס (אפילו אם הוא ממוחשב). אם הוא שונה ממה שחשבתם (אם לא הזמתנם שירות נוסף זה צריך להיות 0) – תבדקו לעומק את כל הטופס לפני שאתם חותמים.



  • לפני כמה שנים השכרנו רכב דרך יורופקאר בונציה. לא נעקצנו . וגם ההשכרה שלנו הייתה בשעות הערב המאוחרות, אחרי טיסת אלעל.

    אני מניח שזאת בעיה של פקידה ספציפית. 

     

    שיימינג לאופרן? על מה? הם רק מתווך, הם סיפקו את הביטוח, מה הם אשמים שיורופקאר דרשו עוד כסף?



  • @עמיחי13

    א. אופרן לא אשמה...מסתבר שזה תרגיל ידוע בונציה.

    ב. אני טס כל 3 חודשים , פעם ראשונה שעבדו עלי…

    ג. מהיום חותם וכותב ליד באנגלית שאין צורך בביטוחים.

    ד. ויש כאלו שגם אנגלית היא לא שפת אם במסמכים עם אותיות קטנות 😃😃



  •  

    לפני מספר שנים השכרתי במינכן רכב, עייף ולהוט כבר לצאת משדה התעופה, זה היה בתחילת אוקטובר. כשנשאלתי, אמרתי שאני מתכנן לטייל גם ובעיקר באוסטריה. הפקידה דיברה ודיברה ותוך כדי דחפה “אם אני רוצה שרשראות לשלג”. אין לי מושג למה אבל באותה שניה אמרתי טוב (מה יכול להזיק אם נותנים לך חינם) . הכינה את כל הטפסים וכשהצצתי, שניה לפני שאני חותם, שמתי לב שיש שם סכום של 90 אירו. התעשתתי, נזכרתי שאני לא אמור לשלם שום סכום נוסף ושאין לנו תוכניות מיוחדות למעברי הרים (שממילא לרוב סוגרים בשלג) או מסע מתוכנן בשלגים ושלחתי אותה להכין טופס חדש בלי הצ’ופר…

    גם מדי פעם חוזר הסיפור של ביטוח שמשות, גלגלים וכו’.  בקיצור, בהחלט יכול להבין את העקיצות הנ”ל כשעייפים, רועש, תור ממושך וצריך לקבל החלטות מיידיות. 



  • @יונית

    גם אנחנו נהנינו לאורך כל השנים מיורופקאר, דרך אופרן. נתקלנו בבעיה רק בחברות אחרות.

     בספט' שכרנו רכב בונציה. היה מצוין. הפקידה אמרה שהיא רואה את הביטוחים שיש לנו והציעה להוסיף 4 אירו ליום, ביטוח לתיקוני דרך. בעלי הסכים. 

    סכום הביטוח בפועל היה קצת יותר גבוה.…

    שאלה אותנו על יעדי הטיול ועשתה כל מאמץ שנקבל רכב מתאים לטיול בהרים ובאמת אחרי החויה בפורטוגל עם רכב שלא סוחב בעליה  היה מעולה.

     


 

בחזרה