בחזרה

שאלה: איך מבטלים טיסה באיזיג'ט ומקבלים אישור עבור ביטוח ביטול טיסה?



  • חברת הראל דורשת:

    • העתק מהודעת הביטול ששלחת לספק שירותי התיור, כולל אסמכתא על מועד שליחת הודעה זו
    • אישור ספק שירותי התיור על ביטול כרטיס טיסה ראשון ו/או חבילת התיור, הכולל פירוט הסכומים בהם חויבת עקב ביטול הנסיעה

    כשאני נכנסת לכרטיסי הטיסה שלנו באיזיג’ט אני רואה רק אפשרות שינוי. נכנסתי ואין שם אפשרות לסמן אופציה של ביטול. 

    אשמח להסבר ממי שכבר ביטל טיסה באיזיג’ט וקיבל החזר מחברת הביטוח איך טכנית מבטלים את הכרטיסים שהם ללא החזר ומקבלים את שני האישורים בכתב שדורשת חברת הביטוח.

    אני מניחה שההסבר ישרת רבים שמבטלים טיסות בימים אלה. 

    תודה רבה!

    דבורה

     



  • @דבורה-פ

    היי דבורה

     

    שווה לנסות לפנות תחילה לאיזיגט, ולבקש החזר בלי להפעיל את הביטוח… בגלל המצב המדאיג סביב הקורונה והבידוד הנדרש מהחוזרים.

    .

    מתקשרים לאיזיגט בשעות היום  (בעלות שיחה מקומית רגילה) 03-763-0561

    ומבקשים אישור ביטול - עבור חברת הביטוח, שיישלח במייל תוך זמן קצר

     

    בנוסף במייל שקיבלת לאחר הזמנת הטיסה – ניתן ללחוץ על לינק והקבלה על התשלום תגיע למייל

    מופיע בחלק העליון של המייל – Payment details

     

    זה כל מה שדרשו בטריפגרנטי/הפניקס.   אגב, יש להם שירות שהם פונים לחברת התעופה וחוסכים לך את ההתקשרות..

     





  • @ל-י

    מישהו מכיר דרך לבטל טיסה באייג’ט און ליין או כתובת לפניה בכתב שמשאירה הוכחת פניה עם תאריך ושעה?

    צור קשר מבטיחים לענות אחרי 28 יום, לא רלוונטי. 

    כבר הייתי פעמיים שעה על הקו. אחרי שעה בדיוק השיחה מתנתקת מאליה. בטוח שלא לחצתי על כלום בטעות, הטלפון היה מונח על השולחן לידי ולא נגעתי בו בזמן שנותק. 



  • @דבורה-פ

    מנסיון עבר עם שירות הלקוחות הבלתי נסבל של איזי ג’ט

    1. פניה דרך הפייס בוק- לעיתים מגיבים.
    2. פניה טלפונית ודרישה לקבל את התשובה במייל .

    בהצלחה.



  • @דבורה-פ

    לפי מה שאת אומרת כרגע אין דרך לבטל טיסה??



  • @שמחת-הפרטים-הקטנים

    התקשרתי היום שלוש פעמים למספר שלי נתנה שהוא המספר העדכני שמופיע באתר שלהם.

    הרבה פעמים הייתי על צליל תפוס ובכלל לא הצלחתי להגיע לתפריט ניווט שיחות. 

    הצלחתי אחרי הרבה נסיונות להגיע שלוש פעמים לתפריט ניווט שיחות. 

    בפעמיים הראשונות המתנתי שעה עם המוסיקה המעצבנת והשיחה נותקה.

    בפעם השלישית המתנתי שעה וחצי, נעניתי על ידי נציג שלא הצליח להבין את האותיות של מספר הטיסה שלי למרות שאמרתי נניח N כמו Nany אבל הוא התעקש שאני אומרת R. אחרי כמה דקות של דו שיח של חרשים השיחה נותקה.

    התקשרתי להראל והסברתי את המצב. אמרתי שאני לא מוצאת כתובת מייל באתר של איזיג’ט אלא רק טופס צור קשר שלא משאיר עבורי הוכחת פניה והם מבטיחים לענות תוך 28 יום.

    הנציג היה מאוד נחמד ומאוד ניסה לעזור. הוא חיפש ומצא לי את כתובת המייל הבאה:

    customer.support@easyjet.com

    בינתיים שמעתי שריינאייר ביטלו את כל הטיסות לישראל.

    בהצלחה למבטלים ורק בריאות

    דבורה



  • @דבורה-פ

    אני הצלחתי לדבר עם נציג שלהם בצאט. לפחות נכון להיום אחר הצהריים אין הקלות לעניין הטיסות לצרפת. (אפשר להעביר למועד אחר כמו בד”כ). 



  • @rani-b

    תודה על הטיפ. בעקבות התגובה שלך ניסיתי במשך כחצי שעה לרענן את הבקשה להכנס לצ’ט עד שהצלחתי. אחר כך לחצתי send במשך רבע שעה על השאלון הראשוני שהם צירפו עד שהוא נקלט ואז הודיעו לי שזמן ההמתנה 26 דקות (שבפועל היה בערך 40). מרגע שענה לי נציג הוא היה רק איתי ולא קפץ מצ’ט לצ’ט כמקובל במקומותינו, ותוך כרבע שעה ביטל לי את הטיסה ושלח אלי את האישור הנדרש לחברת הביטוח. הוא החזיר לי ביוזמתו 13 יורו מסי נמל (עבור שנינו).

    תודה לכל המשיבים.

    לכל מי שצריך לבטל באיזיג’ט בשביל ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה אגיד שצריך המון המון סבלנות וזמן.

    רק בריאות לכולנו!


 

בחזרה