בחזרה

מילה טובה למי שהחזיר לי כסף מהר יחסית



  • אתרום את חלקי הצנוע לדיון זה:

    בעקבות ביטול הנסיעה לאוסטריה שעליה סיפרתי בשרשורים אחרים כך התנהלו ביטולים/שינויים אחרים:

    הראל – ביטוח בריאות לחו”ל (לא ביטוח ביטול נסיעה מכל סיבה, לא עשינו כזה) – בוטל באינטרנט – הכסף נכנס לחשבון הבנק תוך 3 ימים.

    אויס (דרך הסוכנות בארץ) – השכרת רכב – בוטל בטלפון – ניסו טיפה לשכנע לא לבטל כי אפשר לבטל בלי דמי ביטול כמעט עד הנסיעה, התעקשתי, ומיד אישרו במייל את הביטול ואת החזרת הכסף תוך 30 ימי עסקים (נראה מוגזם אבל לא התעקשתי). יומיים שלושה לפני המועד התחלתי “לנדנד” בטלפון ובמייל, ובדיוק בתום 30 ימי עסקים הכסף הוחזר דרך כרטיס האשראי. אינני יודע אם ללא הנדנוד שלי הכסף היה מוחזר במועד שהובטח.

    מגורים – ניסיתי להעביר למועדים שהתאימו לנו בתקופה זו פחות או יותר בעוד שנה. לא היתה בעייה עם ביטולים  לטיול המקורי, כי היינו עדיין בתוך טווח הביטול החינמי. לא כולם כבר היו פתוחים בבוקינג לשנה הבאה.

    מלון דירות משפחתי ללילה הראשון ליד וינה – פנינו במייל ולא ענו לנו. מצאנו מקום אחר בבוקינג. כתבנו שוב למלון הראשון. ענו שלא קיבלו את המייל הראשון, ואיחלו לנו בריאות ושנהנה במקום האלטרנטיבי שמצאנו.

    דירת נופש באיזור האגמים ל-9 לילות – פנינו במייל. ענו באדיבות ובחביבות וסגרנו הכל ישירות ולא דרך בוקינג.

    דירת נופש ל-5 לילות בדרום אוסטריה – פנינו במייל. ענו באדיבות ובחביבות. רצו מחיר יותר גבוה, כי גלשנו ליוני (קיץ) והתפשרנו על תוספת של 5 אירו ללילה… הכל נסגר ישירות ולא דרך בוקינג.

    מלון דירות משפחתי ללילה אחד אחרון בדרך לשדה התעופה. פנינו במייל ולא ענו. מצאנו מקום אחר דרך בוקינג. פנינו שוב למקום הראשון, ןאז ענו שפספסו כנראה את המייל הראשון שלנו, ענו לנו באדיבות ואיחלו לנו בריאות ותקוה שנלון אצלם בהזדמנות אחרת.

    טיסות עם אל על – לא אכביר כאן מילים על אל על. אחזור כאן רק על כך שרק ב-24 שעות האחרונות לפני הטיסה הצלחנו לקבל אישור כתוב על ביטול שתי הטיסות (הלוך+חזור). באשר להחזר הכסף, מי יודע?

     


 

בחזרה