בחזרה

משלוח הודעה אישית לכותב בלוג או טיפ



  • לירון שלום!

    כאשר אני קורא בלוג או טיפ ואני מפנה שאלה לכותב הבלוג או הטיפ בהודעות אישיות. ובתגובות לבלוג או לטיפ. כיצד אני יכול לדעת שהכותב ראה את הודעתי כאשר לאחר מספר ימים אין תגובה.

    תודה 



  • @doitchmoti

    אין אפשרות לדעת אם הנמענ/ת קרא/ה את הודעתך, רק אם י/תשיב לך(עדיין לא הכניסו את ה"וי הכחול").

    * אם את מעוניין שלירון תקרא את הודעותיך, זה המייל שלה:

    lironb@lametayel.co.il



  • לגבי התשובה ששלחת. יש לי שאלה נוספת האם הם מקבלים הודעה במייל שהופנה אליהם שאלה לגבי הבלוג או הטיפ שכתבו.

    תודה



  • @doitchmoti

    אם אתה שולח לכל גולש שרשום במערכת אתר למטייל הודעה פרטית הוא אמור לקבל התראה לכך במייל ובנוסף, כשהוא נכנס בפעם הבאה לאתר של למטייל הוא גם רואה התראה על כך.

     

    ועדיין, קורה שמפספסים או שההתראה במייל מגיעה בטעות לתיבת הספאם, ולכן אתה תמיד יכול לנסות בשנית.



  • תומס שלום.

    אשמח לקבל הבהרות לתשובתך

    1. עד עכשיו ידעתי שגולש אשר מפרסם בלוג או טיפ חייב להיות רשום באתר למטייל אחרת הוא לא יכול לשלוח. האם זה שונה וגם מי שלא רשום באתר למטייל יכול לשלוח?
    2. מה הכוונה לשלוח את השאלה בשנית האם להקליד את השאלה מחדש וללחוץ על החץ?
    3. האם ישנה אפשרות לראות את כתובת המייל שלו ולשלוח אליו את השאלה ישירות למייל ואם כן כיצד אני מקבל את כתובת המייל?
    4. על פי מה שכתבת כאשר הוא נכנס בפעם הבאה לאתר למטייל הוא רואה התראה על כך מכאן אני מבין שבמידה ואינו נכנס פעם נופת לאתר למטייל הוא בכלל לא ידע שמישהו שואל אותו שאלה על מה שהוא פרסם.
    5. תודה ושבת שלום


  • @doitchmoti

    שלום מוטי,

    לאתר למטייל ניתן להתחבר גם אם אתה לא רשום. למשל ניתן להתחבר דרך שם המשתמש בחשבון הפייסבוק למי שיש.

    לשלוח בשנית, הכוונה פשוט לשלוח הודעה נוספת. כמו שמתקשרים למישהו בטלפון ואם הוא לא עונה אז מנסים שוב.

    אין אפשרות לראות את כתובת המייל של המשתמשים.

    אם הגולש לא נכנס שוב לאתר אז הוא לא רואה את ההתראה בדפדפן.

    כל משתמש רשאי להגדיר אלו התראות הוא רוצה לקבל ואם הוא רוצה שיגיעו גם לאי מייל.

    אם הגולש כיבה את כל ההתראות שלו אז הוא לא יראה את זה.

    שבת שלום

     

     

     



  • האם יש לי אפשרות לדעת אם מפרסם הבלוג הינו רשום במערכת אתר למטייל או לא. ואם יש אפשרות כזאת כיצד אני רואה זאת

    שבוע טוב ותודה  



  • @thomas757

    שאלה נוספת לי אליך שם המשתמש ששלחתי אליו את שאלתי לגבי הבלוג שכתב הינו umanor האם אתם יכולים לשלוח לו מייל על זה שישי לו הודעה לגבי הבלוג.

    שבוע טוב ותודה

     



  • @doitchmoti

    בעבר ניתן היה לשלוח הודעה פרטית לכותב דרך "מדור הבלוגים", כדי לאתר משתמש ולשלוח הודעה פרטית, ב"מדור הפורומים", יש אפשרות של חיפוש משתמשים (לחץ על 3 הקווים):

    משתמש umanor - מכאן אתה יכול לשלוח לו הודעה פרטית, ייתכן שלא יראה שההודעה הגיעה אליו, אם לא סימן ⁦✔️⁩ בקבלת התרעות למייל. 

    * נדמה לי שאין אפשרות להעביר לך את המייל האישי של אדם שנרשם לפורום ללא קבלת אישור ממנו(!), הפרטים האישיים אמורים להיות חסויים. 

    * ניסיתי לפנות אל לירון ב. במייל שצירפתי?  

    אולי היא תוכל לסייע. 

     



  • @aljaje

    אכן לא ניתן לקבל את כתובת המייל של משתמשים רשומים במערכת.



  • @aljaje

    שלום פניתי ללירון בכתובת מייל ששלחת אבל לא קיבלתי תשובה ממנה. אגב פעם הייתם שולחים כל חודש מייל לכל הכותבים. כמה קראו מה שכתבו. אולי במייל הזה היה אפשר להוסיף כמה תגובות התקבלו ואז היו רואים שישנם שאלות. אגב בסוף אפריל לא שלחתם הודעות כאלה.

    תודה



  • @doitchmoti

    אני לא קשורה להנהלה או לצוות הטכני ואין לי מידע מתי המועסקים ישובו לעבוד, כפי שכנראה שמעת הממשלה הכריזה על סגר וחברות הוציאו עובדים לחל"ת וכו', צריך להמתין בסבלנות עד שיחזרו לעבוד.  

    כש"עידכנו" את האתר, ביטלו חלק מהאופציות שהיו בעבר. 

    יום טוב.



  • @doitchmoti


    לפעמים המייל ששימש להרשמה כבר לא פעיל ואז בעצם הודעה על שאלה או תגובה לא מגיעה לנמען. קרה לי כבר מספר פעמים, ברור לי שזה לא נבע מחוסר רצון לענות. 



  • @karnielr

    לא היה לי ספק שאם היה ידוע לכותב הבלוג שהופנה אליו שאלה היה שמח לענות ולעזור כפי שאני שמח לעשות זאת. כי זאת המטרה כאשר כותבים בלוג לעזור למטיילים אשר מתכננים טיול דומה. אבל כנראה שהיום אנשים אינם מקבלים מייל כאשר ישנה הודעה שמחכה להם. בדיוק כפי שפעם כאשר מישהו היה שואל שאלה בפורום כל פעם שמישהו היה מגיב על שאלתך היית מקבל הודעה במייל וזה כבר מזמן נפסק, וחבל



  • @doitchmoti

    אתה אדם אופטימי.

    לא כל מי שכותב בלוג או טיפ, יטרח להגיב לשאלות הנשאלות.

    באחת ההודעות כתבתי שמשתמש צריך לסמן ⁦✔️⁩ בהגדרות(הפרופיל) שהוא מעוניין לקבל התראות למייל. 

    כנס להגדרות של הפרופיל שלך (מצד ימין/שמאל במסך - שלושה פסים מאוזנים - תלוי באיזה מכשיר אתה משתמש) וסמן, ראה דוגמאות בצילומים המסך המצורפים:



  • * אין יותר אפשרות לערוך את הטקסט השגוי(אוטוקורקט)- 

    * צ"ל: "...כתבתי כשמשתמש".

     



  • @aljaje

    בהמשך למה שנכתב ולהסבר הטכני אני מעוניין להבהיר שוב, גם אם זה חוזר על מה שנכתב.

    כל אחד רשאי להחליט אלו התראות לקבל.

    לא קיימת הגדרת התראות באתר שהיא מובנית ואין דרך לשנות אותה.

    אם הוא לא מגיב יש כמה אפשרויות טכניות:

    1. ההתראות אצלו כבויות

    2. ההודעה על ההתראות מגיעה אליו לתיקיית הספאם (קרה בעבר)

    בכל מקרה, אם מדובר בגולש פעיל שנכנס לאתר באופן שגרתי, שבודק את הדיונים בהם משתתף או דואג לתחזק את הבלוג שלו אני לא חושב שיש סיכוי שיפספס שמישהו שלח לו הודעה או הגיב לתוכן שלו.

     

    בנוסף, כמובן וייתכן שהוא פשוט אינו מעוניין לענות…

     

    בלי קשר לזה, כמובן שאתה מוזמן להעלות כאן בפורום את השאלה ששאלת בפרטי ואולי נדע לעזור 😀

     



  • @thomas757

    יש לי שאלה נוספת בעבר אפשר היה לראות בהודעות חיפוש שותפים כמה אנשים צפו בהודעה. זה היה רשום בקטן בצד שמאל למעלה עד כמה שאני זוכר. היום כבר איני רואה את זה. האם גם זה שונה? 


 

בחזרה