בחזרה

ביטול טיסת אלעל - מתי לצפות להודעה על הביטול?



  • @משה-22 אמר:

    חדש באתר אל על 

    לפחות היום ראיתי שהחברה הרחיבה את אפשרויות שינוי מועד ההמראה לכלל הטיסות עד 31.8 .

    ומאפשרת שינוי בכרטיס עד לתאריך 31.12.2021.... שנה וחצי מהיום . 

    קודם כל שאפו לאל על .…

    נותן לכל מי שהזמין ולא טס או יטוס בקרוב אורך רוח ושקט נפשי ... 

    באמת שיפור ענק ... 

     

    האופצייה שהחברה תקרוס בוודאי לא משרה רוגע ושקט נפשי למחזיקי הכרטיסים



  • @kalda01 אמר:

    @משה-22 אמר:

    חדש באתר אל על 

    לפחות היום ראיתי שהחברה הרחיבה את אפשרויות שינוי מועד ההמראה לכלל הטיסות עד 31.8 .

    ומאפשרת שינוי בכרטיס עד לתאריך 31.12.2021.... שנה וחצי מהיום . 

    קודם כל שאפו לאל על .…

    נותן לכל מי שהזמין ולא טס או יטוס בקרוב אורך רוח ושקט נפשי ... 

    באמת שיפור ענק ... 

     

    האופצייה שהחברה תקרוס בוודאי לא משרה רוגע ושקט נפשי למחזיקי הכרטיסים

     

    שמעתי שמשפחת בורוביץ’ החליטה להאריך את תוקף תווי הקניה של קלאבמרקט עד עד לתאריך 31.12.2021.... שנה וחצי מהיום

    כך שכל מי שיש בידיו שובר של קלאב מרקט יוכל להשתמש בהם בכל אחד מסניפי הרשת.

    שיפור ענק, שאפו ענק.

    מי שבטוח ב 100% שגורל כרטיסי הטיסה של אל על (שמשפחת בורוביץ’ האריכה את  תוקפם) יהיה טוב יותר מאשר תווי הקניה של קלאבמרקט (סתם צחקתי, אל תלכו לחפש סניפים של הרשת – אין כאלה) בהחלט יכול ליהנות משקט נפשי ולנהוג באורך רוח.



  • @דוקטור-דו-ליטל

    אם אל על באמת היו רוצים להתייעל, לפני שמבקשים נדבות מהמדינה (זו חברה פרטית כזכור)  שיואילו להפעיל טיסות 7 ימים בשבוע.  שלא לדבר על זה שחברות תעופה בגודל של אל על מעסיקות חצי כמות עובדים פר מטוס יחסית לאל על.

     



  • @kalda01

    ויש עוד הרבה “שלא לדבר על”. למשל הגילוי המעצבן בשביתת הטייסים האחרונה שבמשך שנים הם האריכו ללא צורך זמן טיסות כדי לנפח שעות, שזה גם מייגע לנוסעים, גם מבזבז המון כסף על שעות ועל דלק, וגם לא טוב לאיכות הסביבה. 

    נכון שזה טוב שיש חברה מקומית, אבל מאחר וזו פרטית ופועלת בצורה איומה ובסוף גם מגישה לנו חשבון, כדאי להודיע לה שאו שתתייעל או שתיעלם לטובת חברה לאומית במתכונת אחרת. לא שיש לי אשליות שזה יקרה או שהמדינה תציג דרישות (מי בכלל יודע איזה שר ממונה על זה היום). 



  • @keves160

    ראשית לתשומת לב אלו שצברו נקודות במתמיד של אל על.

    לנקודות האלו יש ערך כספי והן יכולות להתבטל כתוצאת תהליך הבראה  ובטח אם החברה תגיע לחדלות פירעון.

    ההמלצה שלי לכם היא לשקול לממש את הנקודות למוצרים שונים גם אם אינם טיסה – כמובן אם אתם צריכים כאלה.

    אפשר לרכוש BuyMe בהנחה, כל מיני ארוחות במסעדות (כשיפתחו), מצעים למיטות וכו’. יש פרטים באתר הנוסע המתמיד של אל על. אני לא יודע לכמה זמן ימשך ההסדר הזה

    עוד לתשומת לב לאלו שמחזיקים כרטיס אשראי  Fly Card כדי לקבל יחס המרה מועדף לנקודות מתמיד. רובכם משלמים כ 250 שקלים לשנה (דמי שימוש) בשביל הזכות הזו. אם אתם מאמינים שהשיקולים שלכם להתחייבות לכרטיס הזה עדיין תקפים – סבבה. אם נראה לכם שהתנאים השתנו, זאת אומרת יציבות החברה התערערה והסיכוי מתישהו לממש את הנקודות מוטל בספק – תשקלו לותר על הכרטיס ועל ההוצאה של ה 250 שקלים לשנה.

     

    עוד משהו, אני שם את זה כאן

    אל על שילמה לאייר אינדיה כדי שלא תטוס לישראל וכך תוכל לנקוב במחיר גבוה על כרטיסי הטיסה שהיא מכרה.

    הישראלים שילמו פעמיים, פעם אחת מי שרכש כרטיסי טיסה שילם עליהם מחיר יקר ופעם שניה כל משלמי המיסים בישראל שילמו סובסידיה לאל על וחלק מהכסף עבר לאייר אינדיה כדי שלא תתחרה באל על, אני לא אתפלא אם לא מדובר בשיטה ולא במקרה בודד. אני ממש לא אפול מהכיסא אם למשל יתברר שאל על משלמת לתאי אייר כדי לא לטוס לישראל ולשמר את המונופול שלה.

    כך שאני אעדיף לאבד היום כרטיס טיסה ששילמתי עליו ממיטב כספי ואראה בתשלום החד פעמי הזה השקעה בהקמת חברה טובה יותר.

     



  • @דוקטור-דו-ליטל


    עם תאי  זה קוד שייר



  • @תומר

    אני רציתי להסב את תשומת ליבם של הקוראים לעניין מועדון המתמיד כדי שלא יפסידו כסף.

    זה היה עיקר ומטרת הפוסט.

     

    ההסבר על כך שהכסף שהציבור מעביר לאל על משמש אותה ליצירת מונופול וכפועל יוצא מכך להעלות את מחירי הכרטיסים הוא רק בונוס.

    אין לי מושג אם אל על משלמת לתאי או לכל חברה אחרת כמו ששילמה לאיר אינדיה כדי שלא תתחרה בה, לא בדקתי ואין לי אנרגיות לבדוק. אני רק אמרתי שאני לא אופתע אם יסתבר שמשלמת.



  • @דוקטור-דו-ליטל

     

    האמת? שיש לי נקודות שפג תוקפן בימים אלו-

    אבל מצד שני תכננתי לעשות בהן שימוש להזמנה הנוכחית 

    שלא תצא לפועל.

    מקווה  שיאריכו את אופציית השימוש בנקודות עם פג תוקף לתקופה שבה גם ניתן לרכוש כרטיסים.

    ואם לא---אז לכפרות.



  • @דוקטור-דו-ליטל

    למה אתה חושב שהתנגדתי לתגובה שלך?

    ולענין תשלומים לחברות אחרות- קוד שייר (מלשון שיתוף) זה הסכם בין שתי חברות תעופה על נתיב טיסה, ובהתאם יש פה חלוקת כספים. שתי החברות מוכרות כרטיסים, ובהתאם לנפח המכירה מטוס של חברה אחת טס עם כרטיסים שהונפקו ע'י שתי החברות.

    לתאי ואלעל יש הסכם קוד שייר.

     



  • ובסך הכל בתור מועדון לקוחות/צרכני, יש לפליי קארד כמה הטבות נחמדות מעבר לכרטיסי טיסה.

    יצא לי לנצל נקודות לפני פקיעה על הופעות בזאפה.



  • @תומר אמר:

    @דוקטור-דו-ליטל

    למה אתה חושב שהתנגדתי לתגובה שלך?

     

     

     

    לא חשבתי שהתנגדת, חששתי שהשרשור יתדרדר לדיון על הנושא המשני ואז אולי נגרום למנהלת הפורום טירחה מיותרת במחיקת תגובות לא ענייניות.

    בקיצור הבהרתי שמבחינתי הנושא העיקרי הוא מניעת הפסד כספי פוטנציאלי מהנוסעים המתמידים של אל על.



  • @דוקטור-דו-ליטל

    ד'א, אלעל דוחה את החזרה לטיסות ל20/6 בעקבות הארכת האיסור על כניסת אזרחים זרים לישראל עד 15/6

     


 

בחזרה