בחזרה

דחיית טיסה בגלל הקורונה



  • שלום ,

    אני חדשה כאן. אנחנו ארבע משפחות שהזמנו חופשה לאוגוסט לקיץ הקרוב 2020 לאמסטרדם.

    את הטיסות ביצענו באיזי ג’ט והזמנו בכפר הנופש דמהוף ורכב גם.

    מכיוון שחלקנו בקבוצת סיכון אנחנו רוצים לדחות את כל החופשה לאוגוסט 2021.

    השאלה שלי איך דוחים את הטיסות(בתשלום נוסף)?

    האם למישהו יש מידע?


  • מורחק

    @יעל_3401158

    אני לא חושב שתוכלי לדחות את הטיסה לאוגוסט 2021 .

    אם באוגוסט 2020 יהיו טיסות והטיסה תצא כסדרה ואין לך אופציית ביטול פלקס אז לא תקבלי החזר ולא תוכלי לבטל.

    אוגוסט 2021 נמצא מחוץ לטווח הזממת כרטיסי טיסה .

    ניתן להזמין טיבות כ 11 חודש לפני מועד ההמראה.

    אבל מדובר בחברת איזי גט ובתקופה לא ברורה ימשתנה כל הזמן .

    אני מניח שאם הטיסה תבוטל אז אולי תוכלי לשנות ולקבל את כספך או לבצע שינוי מועדים.



  • @יעל_3401158

    בנוגע לטיסות (עם כלל החברות) צריך להיות עם 'יד על הדופק.

    איזיג'ט מאוד גמישה כרגע עם טיסות שהתבטלו או יתבטלו בגלל 'הגבלות קורונה'.

    גם עם יהיו טיסות באוגוסט, המדינות השונות רק מתחילות לגבש נהלי קורונה לטיסות עצמן ולנוסעים. (לפחות עד שהסטרית הקורונה תגמר).

    https://www.easyjet.com/en/policy/coronavirus/online-support/q0

    נסו לבדוק פה על עמדת איזי ג'ט לגבי הטיסה שלכם.

    ונסו גם לשלוח פניה עם השאלה.

    בגדול, לטיסות שמתבטלות בגלל קורונה הם מציעים וואוצ'ר שצריך לממש (לעשות בוקינג) תוך שנה על טיסות שיוצאות בטווח של השנתיים הקרובות



  • @תומר

    *לפי חוקי האיחוד האירופי, ברירת המחדל היא החזר הכסף על טיסה שהתבטלה, אי אפשר לחייב נוסע לקבל זיכוי/וואוצ'ר.

     


  • מורחק

    @תומר

    השאלה היא מה יקרה והטיסה תתקיים ולא תתבטל ? 

    נדמה לי שזו תהיה הבעיה של השואלת שלא מעוניינת בנסיעה באוגוסט 2020.

    ועל פניו נראה כי זה הכיוון כרגע.



  • @יעל_3401158

     

    נפרק את המוקש.

    אם הולנד תהיה מדינה “מחוץ לתחום” ללא טיסות נכנסות מישראל ואליה על ידי איזיג’ט- חברת איזיג’ט תוציא לכם הודעה כ10 ימים לפני מועד הטיסה המתוכנן -ובו הודעה שהטיסה הלוך וחזור בוטלה ואתם יכולים לקבל וואוצ’ר, לדחות את הטיסה או אם אתם רוצים לקבל את כספכם בחזרה- יש לפנות למייל מסוים.

     

    אם הולנד לא תהיה מדינה מחוץ לתחום. החיים חזרו לשגרה עם מגבלות מסוימות (מרחק חברתי,מסיכות) – אז חברת התעופה לא תבטל את הטיסות- ובהתאם תוכלו לבקש שינוי טיסה בהתאם לנוהלים הקבועים בחברת איזי ג’ט (הפסד כספי מסוים של שינוי כרטיס טיסה).

     

    לגבי כפר הנופש עצמו- תלוי מי המשווק, ומה תנאיו. האם שילמתם את הסכום כולו? חלקו? ושוב -1. אם כפר הנופש לא יפתח בכלל הקיץ- אז הוא זה שמבטל את האופציה ובהתאם תהיה המדיניות שלו (החזר, דחיה ) 2. אם כפר הנופש כן נפתח על כל מרכיביו (בריכות? מסעדות? )-אז ביטול מטעמכם בהתאם לתנאי הביטול כפי שרשומים בהסכם בניכם.

     

    לגבי רכב- בכל מקרה בהתאם לתנאי ההסכם, האם שילמתם כבר על אוגוסט? בררו מול החברה או הספק מהם תנאי הביטול.

     

    כלל אצבע- אם החברה/מדינה/יעד מבטלים את השירות- הם אמורים להחזיר לכם את התשלום.

    אם אתם מבטלים מיוזמתכם (ואין לכם ביטוח ביטול)- אז העלות עליכם בלי שום קשר לקורונה.



  • תודה על התשובות.

    כרגע אנחנו מעוניינים לדחות את כל החופשה לאוגוסט 2021. כאנחנו מודעים לאפשרות שנצטרך להוסיף תשלום על שינוי מועד הטיסה., רק מקווים שנצליח לעשות זאת.  עם כל השאר כפר נופש והרכב אנחנו מסתדרים מול הספקים נכון למה שהם אומרים. עוד לא ביצענו את השינוי.



  • @יעל_3401158

     

    עם איזו חברה קניתם את כרטיסי הטיסה?



  • @יונית

    איזי ג'ט



  • @יעל_3401158 

    מציעה לכם לפנות במייל לשירות הלקוחות של החברה  תציגו את הנתונים והרצון שלכם לשמר את הכרטיסים כמו שהם רק ...ל2021.  עדכני אותנו אם הצלחתם .

     



  • @יונית

    מסתבר שגיסתי שלחה להם הודעה לפני כחודש וטרם ענו לה. 

    אני אנסה לשלוח גם.

    תודה יונית 



  • @יעל_3401158

     

     

    היום- עם גילוי הפריצה למערכת המאובטחת- יהיה יותר קשה לקבל מענה ,כי הם בטח מוצפים בפניות בנושא זה.


 

בחזרה