בחזרה

ראיין (לאודה) סוגרים את הבסיס שלהם בוינה



  • בעקבות מצב של חוסר הסכמה בין ראיין אייר (לאודה מושן) לבין איגוד העובדים באוסטריה לגבי הסכם העסקה חדש בעקבות משבר הקורונה, ראיין (לאודה) סוגרים את הבסיס שלהם בוינה ומבטלים את כל הטיסות משם (כולל הטיסה לישראל). כתבות ב NYT וגם ברויטרס.

     

    בעקבות זאת, קיבלתי מהם עכשיו מייל שמבשר לי על ביטול של הטיסות שלנו בקיץ (אוגוסט) ומאפשר לי לקבל מייד החזר כספי מלא (או הסבת הטיסה ליעד וזמן אחר, לבחירתי). אמנם התהליך יסתיים רק כאשר הכסף יחזור אל חשבון הבנק שלי, ולכן צריך לסייג, אבל לפחות לא קיבלתי תשובה בנוסח “תשאיר אצלנו את הכסף עד שנפשוט רגל” או “קשה לנו לענות עכשיו”. הכל כל כך פשוט. מקבלים מייל עם הודעת ביטול, יש קישור מאוד נוח לעמוד שבו אפשר להגיש בקשה להחזר כספי מלא – ומקבלים אישור על הבקשה. עכשיו מחכה לראות את ההחזר. בכל מקרה מדובר בסכום נמוך כי הטיסות היו זולות מאוד.

     

    אז קצת רגשות מעורבים. מצד אחד, כבר לפני זמן רב השלמנו עם זה שהטיול בקיץ הזה לא יצא לפועל. אם ראיין אכן יחזירו את הכסף כמו שהם מבטיחים, לא יהיה שום נזק כספי לטיול הזה. אבל מצד שני כל כך רצינו לצאת לטיול הזה (קרינתיה וסלובניה), קראנו, הכנו תוכנית והספקנו גם להתלהב. בנוסף, קשה לי להאמין שבעתיד הנראה לעין תהיה שוב הזדמנות לרכוש כרטיסי טיסה לוינה במחיר כל כך נמוך כמו ששילמנו ועוד בשעות הכי נוחות לנו שאפשר. 

     



  • @עמיחי13

    היי עמיחי. לא נורא.

    אני במקומך לא היתיי מוותר על הטיול כל כך מהר דווקא אוסטריה אמורה לחזור מהר למפת התיירות ובאוגוסט יש סיכוי לא רע בכלל שיהיו טיסות לשם והכל יהיה פתוח באוסטריה.

    שקול לרכוש כרטיסי טיסה לוינה בחברה אחרת. עם רכישת ביטוח ביטול כמובן. 



  • @עמיחי13

    ראיינר (לאודה) שלחו לי מייל באמצע אפריל על שינוי של למעלה מ3 שעות בטיסה לוינה ב22 ביוני ונתנו בין היתר אפשרות להחזר כספי שאותה העדפתי ובחרתי. קיבלתי מהם מייל שבקשתי להחזר תיבדק, שיש להם פיגור ויקח הרבה זמן, וביקשו שלא אכתוב אליהם שוב בעניין הזה.

    בתחילת השבוע קיבלתי מהם הודעה נוספת על ביטול הטיסה ושוב אותן אפשרויות. מכיוון שעדיין לא קיבלתי החזר בחרתי בהחזר, והיה כתוב שם שיקח 20 ימי עבודה ועוד 7 ימים מול חברת האשראי. זה הראה את הטיסות שלנו אבל כשביקשתי להמשיך זה אמר שיש טעות.

    בערך חמישה שבועות ועדיין לא ראיתי כסף בחשבון. מקווה שיגיע במהרה   אצלך וגם אצלי.

    לא מוצאת כתובת זמינה לכתוב אליהם, הצ’אט לא מגיב  והשיחות אליהם מאוד יקרות . 

    אם למישהו יש כתובת זמינה של שירות לקוחות (למשל מהתכתבות קודמת איתם) אשמח לקבל.



  • @עמיחי13

     

    השלכה מידית- קפיצת מחירים משמעותית בנתיב תל-אביב וינה .

    נתיב  שבעבר היה יקר . והוזל בצורה משמעותית עקב תחרות של וויזאייר וריינאיר

     

    עכשיו לעובדים נשאר לחפש עבודה.

     



  • @חבל

    *************************************************************************************************************************************

     




  • אכן מצער. היינו אמורים לטוס איתם לוינה בפסח האחרון. בעוד חברות אחרות התמזמזו עם ההחלטות, הם הודיעו בשלב יחסית מוקדם על ביטול הטיסות ותוך מספר ימים כל הכסף הוחזר.

 

בחזרה