בחזרה

איחוד האמירויות, סולו



  • היי

    אני מתכנן לטוס לבד לאיחוד האמירויות בחודש הבא. מכיוון שאף אחד מחבריי לא היה שם, אני קצת מערער לגבי התוכנית. אני אוהב לטייל, לראות מקומות חדשים, והקצב שלי הוא יחסית מהיר. 

    איך הייתם ממליצים לחלק את הזמן במדינה במידה ואין לי הגבלת זמן? באילו אתרים חייבים להיות ובאילו ערים שווה לישון (וכמה זמן בכל אחת)? יש המלצות לאיזורים ספציפים ללינה בדובאי?

     

    תודה



  • @king-iverson

    תתחיל לקרוא כאן.

    *בדקת אם יש כבר אפשרות לאזרחים ישראלים להכנס לשם(למי שאין לו דרכון זר/בטיול מאורגן)? נדמה לי שעדיין אין אפשרות. 



  • תגובה זו נמחקה!


  • עדיין לא מנפיקים ויזה.

    *רק מוכרים כרטיסי-טיסה. 

     



  • היי

    עדיין אין אישור להיכנס. אני יוצא מנקודת הנחה שחברות התעופה לא מתחילות במקרה לטוס ליעד בתחילת דצמבר ושהן קיבלו בטחונות שעד אז יוסדרו הויזות. קניתי כרטיס גמיש למקרה שהויזות לא יסתדרו. 

    תודה על העזרה אשמח לעצות נוספות



  • @king-iverson

    עצות- בינתיים תאלץ להסתפק בקריאת חומר. 

    וסרטון קצר על הגעת הקבוצה+מטושים. 

    בילוי נעים. 

     



  • @king-iverson

    לאחוז גבוה מהישראלים יש אזרחות זרה שמאפשרת להם כניסה לאמירויות, כך שבהחלט יכול להיות שחברות תעופה יפעילו טיסות גם אם אזרחים ישראליםלא יכולים לטוס לאמירויות למטרות טיול, וכמובן יכול להיות שיפעילו את הטיסות גם לטובת אזרחי אמירויות שרוצים לבקר בישראל.

    אז אל תסמוך על כך שחברת התעופה בהכרח תבטל את הטיסה באם ישראלים אל יכולים לקבל ויזה



  • @דוקטור-דו-ליטל

    אזרחי איחוד האמירויות, יוכלו להכנס באותו זמן בו ישראלים יוכלו להכנס *ללא ויזה*- אלה ההבנות שהושגו ב'הסכם נירמול היחסים'. 

    חברות התעופה הגישו בקשה וקיבלו סלוטים, כדי לא לפספס את "מכרה הזהב" - טיסות המשך למזרח, גם אם מפרסמים טיסות זה עדיין לא מבטיח שהן יתקיימו או יצאו מלאות בנוסעים. 

    *בינתיים אנשי-עסקים ומקורבים, מקבלים אישור כניסה מיוחד(גם במדינות באסיה).  



  • @aljaje

    אני יודע שישראלים שבאמת היו צריכים להיכנס לאמירויות לא קיבלו ויזה, פשוט חיכה להם מישהו שהכניס אותם למדינה בלי לעבור בביקורת הדרכונים.

    לא מכיר אישורי כניסה מיוחדים, כמובן שחוסר ההכרות שלי לא אומרת שלא היו כאלה.

     

    כ 85% מתושבי האמירויות אינם אזרחים של האמירויות, רובם אזרחים של מדינות אחרות, כשמדובר על כמעט 10,000,000 תושבים – מדובר בהרבה מאוד אנשים.

    חלק מהם יכולים להיכנס לישראל, למשל יותר מ 2.6 מיליון הודים.

     

    מכיוון שהאמירויות מקום טוב לקונקשן לתיירים לישראל, למשל לאוסטרלים, אז הנה עוד נפח נוסעים פוטנציאלים.

     

    אני לא בקיא ולא יודע אם ישראלי שעושה קונקשן באמירויות (ובאיזה מהן) צריך ויזה, אבל כמו שאמרת כשהקורונה תירגע כנראה שרכבת אווירית תעבור כל השנה בין תל אביב לבנגקוק תל אביב מומבאי וכו’ עם חניית ביניים באחת או יותר מהאמירויות.

     

    אני לא עושה לחברות התעופה את החשבון למה כדאי ומה לא כדאי, אבל אני בהחלט יכול להבין למה כדאי להם כבר להתחיל לטוס בקווים האלה גם כשעוד אין לישראלים אוציה לויזה.



  • @דוקטור-דו-ליטל אמר:

    @aljaje

    אני יודע שישראלים שבאמת היו צריכים להיכנס לאמירויות לא קיבלו ויזה, פשוט חיכה להם מישהו שהכניס אותם למדינה בלי לעבור בביקורת הדרכונים.

    לא מכיר אישורי כניסה מיוחדים, כמובן שחוסר ההכרות שלי לא אומרת שלא היו כאלה.

     

    כ 85% מתושבי האמירויות אינם אזרחים של האמירויות, רובם אזרחים של מדינות אחרות, כשמדובר על כמעט 10,000,000 תושבים – מדובר בהרבה מאוד אנשים.

    חלק מהם יכולים להיכנס לישראל, למשל יותר מ 2.6 מיליון הודים.

    - כתבת בהודעה הקודמת:"...וכמובן יכול להיות שיפעילו את הטיסות גם לטובת אזרחי אמירויות שרוצים לבקר בישראל."

    דיברת על אזרחי איחוד האמירויות! להם אין עדיין אישור כניסה. 

    ​​​​​האם בדקת האם ההודים ושאר עובדי הדחק באיחוד האמירויות, אינם זקוקים לויזה? 

    אזרחים אחרים יכולים להכנס - תלוי בהסכמים שיש בין המדינות. 

    אז רצוי להגיב בהתאם למה שכבר נכתב - עדיין 10,000,000 תיירים, הם חלומות באספמיה - כפי שהפוטנציאל של מיליארד תיירים קיים. 

    גם שמונה מליון תיירים בשנה, יכל להיות נחמד, אבל אלה רק הזיות. 

     

    מכיוון שהאמירויות מקום טוב לקונקשן לתיירים לישראל, למשל לאוסטרלים, אז הנה עוד נפח נוסעים פוטנציאלים.

    - אין לי נתונים אודות המהירה של האוסטרלים לישראל. 

    אני לא בקיא ולא יודע אם ישראלי שעושה קונקשן באמירויות (ובאיזה מהן) צריך ויזה, אבל כמו שאמרת כשהקורונה תירגע כנראה שרכבת אווירית תעבור כל השנה בין תל אביב לבנגקוק תל אביב מומבאי וכו’ עם חניית ביניים באחת או יותר מהאמירויות.

    - כפי שכבר כתבתי, ישראלים אינם זקוקים לויזה בטיסת קונקשן. 

    אני לא עושה לחברות התעופה את החשבון למה כדאי ומה לא כדאי, אבל אני בהחלט יכול להבין למה כדאי להם כבר להתחיל לטוס בקווים האלה גם כשעוד אין לישראלים אוציה לויזה.

    - עדיין לא מצאתי בדבריך תשובה, הקהל הפוטנציאלי הם אלה שטסים כיום עם טורקיש איירליינס, בחלק מהקווים למזרח הטיסה קצרה יותר וחב' אמירייטס, טובה יותר מהחברה הטורקית. 

    אולי למחרימי הטורקים, יש פחות שנאה לנסיכים ה"משתאכנזים" והם ימלאו את הטיסות למזרח. 

    מכיוון שאין לי מניות באחת מחב' התעופה, זה לא ממש מטריד אותי כמה ומי יטוס.  

     

     



  • @aljaje

    מכיוון שהצהרת שאת לא אוהבת ויכוחי סרק, אני אעזור לך לעמוד בהצהרתך, לא אשתף פעולה בהמשך התנצחות.



  • @דוקטור דו ליטל 

    בוודאי, הבעיה שאתה כרגיל התחלת להתנצח ולא לקרוא או להתעלם מתגובותי.

    יום נעים.



  • @דוקטור-דו-ליטל

    עכשיו אפשר להזמין כרטיס-טיסה(אישור כניסה ללא ויזה, יהיה רק בעוד חודשיים):

    ב28.3 אתיחד תשיק את הקו ת"א-אבו-דאבי. המחיר לטיסה מתחיל ב-520 דולר הלוך ושוב. טיסת קונקשן מתל אביב לבנגקוק תתחיל ב-850 דולר, טיסה למלדיביים מ-960 דולר ולדלהי מ-770 דולר. המחירים נכונים לסוף מרץ-תחילת אפריל. אתיחד משיקה את הקו לא במקרה בתזמון של פסח

    @globesnews

    *יש עוד חברות המפעילות טיסות . 


 

בחזרה