בחזרה

שאלה - איך לאסוף את הרכב יום אחרי בלי לשנות את ההזמנה?



  • הזמנתי רכב לשבוע.


    בדיעבד, אני אגיע לקחת אותו יום אחרי. במקום 7 בערב ביום שלישי, ב-7 בערב ביום רביעי. החזרה ללא שינוי. כלומר במקום 7 ימים, 6 ימים.

    מחיר הרכב ל-6 או 7 ימים הוא זהה.


    אבל – מאז שהזמנתי התעריף עלה מאד (נראה לי שהיה מבצע כשהזמנתי). כלומר לעשות הזמנה חדשה לתאריך החדש יעלה לי הרבה יותר מאשר להישאר עם ההזמנה הקיימת.


    חשבתי פשוט להישאר עם ההזמנה הקיימת. גם ככה אין שינוי בהחזרה, ופשוט להגיע מאוחר לאסוף את האוטו. אבל בגלל שזה לא איחור של שעה שעתיים אלא של 24 שעות סניף ההשכרה עשוי להתייחס לזה כאי הגעה ולבטל את ההזמנה.

    יותר מזה, הזמנתי דרך סוכן ישראלי, ואז גם הכסף לא יחזור


    הסוכן אמר ששם אם נרשום הערות להזמנה (של הגעה באיחור 24 שעות) הוא לא יכול להתחייב שהסניף יתייחס להערה, והוא מציע לי לעשות הזמנה חדשה (מה אכפת לו? אני משלם).

     

    אני תוהה האם יש לכם רעיון מקורי איך לשמור על ההזמנה הקיימת, או לשנות תאריך ללא שינוי תעריף.

     




  • לפני כמה שנים היה לנו עיכוב של כמה שעות טובות בטיסת קונקשיין ופחדתי שחברת ההשכרה ביעד הסופי תבטל את ההזמנה. התקשרתי אליהם ישירות, הודעתי על איחור ובקשתי שישמרו על הרכב. אני לא זוכרת אם התקשרתי לסניף הספציפי או למרכז ההזמנות. אפשר לנסות משהו כזה.



  • @karnielr

    גם אני חשבתי שצריך להתקשר לסניף, להודיע ואף להעביר תשלום להבטחת הרכב.

    מנסיוני השגת מספר הטלפון של הסניף הוא בעייתי אבל אם מאמצים אפשר לעשות את זה (גם דרך גוגל מאפס, אם כי לא תמיד)



  • @אנשיםטובים


    לצערי, מה שהסוכן אמר לך מדויק.

    הזמנה של רכב "נופלת" מהמערכת כשנעשה בה שינוי -ואז יש לבצע הזמנה חדשה ובמחיר החדש.

    הערה שהסוכן ירשום- או שיתייחסו /או שלא.... תדע בעת ההגעה (לא כדאי להמר)

    פניה ישירה שלך לסוכנות הרכב הספציפית נקודתית- ירשמו את ההערה, ו...או שיתייחסו או שלא (כנ"ל).



  • @אנשיםטובים

    בהרבה הסכמי השכרה כתוב שהם שומרים את הרכב שעה ואם מאחרים צריך להודיע להם. הייתי מדברת ישירות עם הסניף שאתם לוקחים את הרכב ממנו... על פי הנוהל היבש-באמת הם יכולים לבטל את ההזמנה וקרה כבר שאנשים נשארו בלי רכב (בזמני ביקו גבוה...)



  • @אנשיםטובים אני לא יודעת אם זה אפשרי, אבל הייתי מנסה ליצור קשר עם הסניף ולבקש לא שיכתבו הערה בהזמנה הקיימת, אלא שיוציאו לך הזמנה חדשה כחלף להזמנה הקיימת, באותו מחיר או במחיר קרוב אליו.

    כמובן להכנס לתהליך רק אם אתה יודע בוודאות שתצא בסופו עם הזמנה עם תאריך האיסוף הנכון, ולא הזמנה עם תיקון או הערה.

    ואם זה לא מתאפשר - להוציא הזמנה חדשה כעצת הסוכן - מבאס אבל עדיף (בעיניי) על לקיחת הימור שאם ייכשל יגרום לכם נזק כבד הרבה יותר.



  • @אנשיםטובים

    האם את הזמנת רכב מסוג דגם ספציפי שאמור לחכות לך אישית ?

    לאחר הקורונה הזמנתי רכב והטיסה אחרה , הרמתי טלפון לחברה לאחר שהבנתי כי אני אגיע בערב במקום בבוקר לשדה התעופה ( פרנקפורט אם אני לא טועה) והרכב שלי נשמר לי .

    יתכן וזה בגלל שהזמנתי רכב מדגם ספציפי אבל יכול להיות שאם זאת לא העונה אז הם ישמרו על רכב בתאום של שיחת טלפון ישירה לשדה התעופה.



  • תודה לכולם

    מבאס מאד, אבל אני חושש שיונית סיכמה את זה הכי טוב.

    נעשה הזמנה חדשה.



  • האם יצרת קשר עם הסוכנות / חברת השכרה ויידעת אותם שאת רוצה לאחר?

    תנסי להזיז את ההשכרה ביום אחד קדימה ופשוט תחזירי מוקדם יותר ?



  • @אנשיםטובים

    עם סוכן כזה הייתי שוקל אם כדאי בכלל לעשות את ההזמנה החדשה דרכו.

    סוכן שכושל בחוסר ידע ותמיכה בנושא כל כך פשוט, אני תוהה מה תהיה מידת התמיכה שלו (הכוונה לתמיכה יעילה) כשבאמת תזדקקו לעזרה.


בחזרה