בחזרה

Booking -בידקו היטב את חיובי כרטיסי האשראי!



  • לתשומת לב המזמינים מאתר booking וכל מי שמוסר את כרטיס האשראי שלו לאתרי תווך ולבעלי דירות/מלונות!

    בספטמבר האחרון הזמנתי לקיץ לינה דרך בוקינג במלון adagio באנסי ל3 לילות.המחיר בדירה למשפחה היה 505 יורו עם אפשרות ביטול ללא תשלום לילה לפני,או 420 יורו ללא אפשרות ביטול.בחרתי באפשרות הראשונה-מי יודע אם ביבי לא יתקוף את איראן או להיפך עד אז Cool.


    אתמול בערב הדלקנו נר אחרון של חנוכה,אכלנו את הסופגניה האחרונה (בהחלט! Rolling Eyes ) ולפתע בנייד מתקבלת שיחה עם קידומת מצרפת.פקידה דוברת אנגלית טובה במבטא צרפתי כבד מהמלון המוזכר לעיל מנסה להסביר לי שכרטיס האשראי שלי לא תקין.היא ניסתה לחייב 420 יורו שהייתי אמור לשלם ,לדבריה,מיידית.לאחר כמה שעות -3 שיחות והעלאת נציגי בוקינג שוכנעה שההזמנה היתה עם אפשרות ביטול ,ואני אמור לשלם את כל הסכום (505 יורו) רק במועד ההגעה למלון.

    בגלל שבצעתי את ההזמנה בכרטיס אשראי שתוקפו פג ב9.11 -לא הצליחה לחייב והתקשרה אלי-לקבל תוקף חדש Rolling Eyes


    אז תבדקו טוב את כרטיסי האשראי שלכם-אולי עוד פקידה התבשמה ביין מקומי עשיר בחג המולד Laughing

    חוץ מזה,אין כמו booking !אני מזמין דרכו הכל (יש להם גם יותר ויותר דירות,לא רק מלונות!)

    סוף שבוע נהדר והרבה טיולים !

    חגי





  • המלון אשם..
    חגי, שיניתי כותרת, כי זה לא צודק, בוקינג בכלל לא אשם בכלום, כאן קפידת הקבלה שתתה סיידר אחד יותר מידי, ואם היית מזמין בכל אתר אחר, גם אז לבטח היא הייתה מצלצלת.
    בוקינג לא לוקחים כסף, גם עם ההזמנה היא בתשלום מראש, המלון גובה, לא הם.
    שבוע לפני הנסיעה האחרונה הזמנתי דרך בוקינג מבצע מצוין, עברו 6 ימים, אני כבר צריכה לטוס, ולא רואה שהתשלום יורד, בכל אופן דברתי עם בוקינג, הם צלצלו למלון, ושלחו לי מייל, שזה בסדר, שהמלון בימים הקרובים תבצע עסקה, אבל הכל בסד, סעי לשלום Smile
    אין כאן מה להאשים את בוקינג, או לתת הזהרה על הזמנות דרכם, מה שכן, הזמנות לאדג'יו, לא חשוב דרך מי, להתחיל לבדוק Rolling Eyes

    בלי קשר, יקר אש, 168 יורו ליום???



  • המלון אשם..
    שושי-את צודקת-האשמה במלון,אכן נציגי בוקינג התקשרו אלי לפני חצי שעה ושלחו לי העתק ההזמנה שלהם למלון שבו מופיעים הפרטים הנכונים .הפרשנות של אותה עובדת היתה מוטעית.


    בכ"ז הופתעתי-הזמנה דרך בוקינג היתה בשבילי משהו "סגור".אפילו לא טרחתי להתקשר למלונות לפני הנסיעה עם הבנות-מה שתמיד אני עושה בהזמנה ישירה מול המלון .עכשיו אבדוק בקפדנות ואוודא שכל הזמנה הגיעה ליעדה והובנה כהלכה.

    לגבי המחיר-אנחנו משפחה,זה יקר יותר מאשר לזוג-וחוץ מזה זוגתי אשת הכספים אישרה את התקציב ,אז מי אני שאתווכח Surprised Laughing Cool


    חגי



  • המלון אשם..
    הי חגי,

    אכן סיפור תמוה, תודה על שהבאת לידיעתנו.

    בעידן הנוכחי של שימוש רב בכרטיסי אשראי, אני מקפידה עוד יותר לבדוק את החיובים, כדי שלא אמצא את עצמי מממנת חופשה (או כל דבר אחר) למי שאינני בהכרח חפצה ביקרו Surprised Mad ...

    מירה


  • המלון אשם..
    משהו שאני לא יודע איך להגיר אותו, מוזר, שונה או לא יודע מה...

    בהזמנה בבוקינג לאיזיהוטל בבאזל, החיוב נעשה דרך בוקינג עצמו ולא דרך המלון.

    יכול להיות? ואם כן, למה? Rolling Eyes


  • מאורן: עוד כמה הערות והארות בענין אתרי הזמנות
    אהלן חגי,

    כהרגלי, אפתח בגילוי נאות: בשני אתרי המידע שלי (Toureply, Maromtrips) יש לי שיתופי פעולה עם בוקינג אבל גם עם ונרה, אגודה, אקספדיה, הוטל.אינפו, הוטלס.קום ויתר הלהקה Laughing .. לכן, דווקא בגלל שאני עובד עם רוב אתרי הזמנות הבינ"ל הגדולים קל לי יותר להיות "שקוף ואובייקטיבי" במה שאכתוב ולא להיחשד חלילה כסנגור של אתר זה או אחר.. הם לא ממש צריכים את שירותיי Cool. מטבע הדברים יש לי דעה והעדפות ממי אישית אני אוהב להזמין מלון וממי טיסה וממי רכב, אך לבטח לא אכנס לזה כאן Rolling Eyes Question Exclamation ...

    בחרתי להגיב לאשכול שלך כי העלית נושא חשוב ואני רוצה אף לחדד אותו, בהמשך למה ששושי הוסיפה בצדק Smile Cool . במרבית אתרי הזמנות הגדולים התשלום מחויב ישירות ע"י המלון, בין אם בעת ההגעה (Free Cancellation) או בין אם בתשלום מראש וזול יותר (Non Refundable) בעת ביצוע ההזמנה. הגביה נעשית על ידי המלון והמלון מעביר לאחר מכן את התגמול עבור ההזמנה לאתר ההזמנות דרכו בוצעה ההזמנה, אך יש גם נסיבות ומצבים שבהם האתר מחייב עבור מקום הלינה את הכרטיס.

    והנה שתי הנקודות שרציתי להדגיש:
    הראשונה, מרביתנו, בטח אלה המזמינים תקופה ארוכה מראש, מעדיפים להזמין חדר עם אפשרות ביטול או שינוי ללא תשלום קנס כלשהו, מה שנקרא Free Cancelleation ובמרבית המקרים ניתן לבטל ללא תשלום עד פרק זמן מסוים, הנקבע לפי מדיניות המלון (יום, יומיים או שלושה מראש, שבוע או חודש מראש וכדומה), אז ראשית, חובה לבדוק מה המועד האחרון לביטול כדי שלא תהיינה פדיחות וחיובי שווא Twisted Evil Evil or Very Mad ... איך אומרים? "שכחת, שילמת" Rolling Eyes Twisted Evil Laughing ...


    שנית, תמיד לקרוא את החלק העוסק במדיניות המלון (Hotel Policies) וגם את תנאי התשלום (Conditions) המדויקים ולא להסתפק בזה שכתוב Free Cancellation, מאחר ויש מלונות השומרים לעצמם את הזכות לחייב אותך בלילה הראשון גם אם ההזמנה היא בגדר Free Cancellation Shocked Surprised Rolling Eyes .... לראות שבסעיף של PrePayment אכן רשום כי שום מקדמה לא תיגבה מראש (No deposit will be charged, כמו שהם כותבים). יש מלונות המציינים במפורש כי המלון כן מחייב בתשלום מראש (Prepayment) עבור הלילה הראשון של ההזמנה, גם במקרה של הזמנה עם אפשרות ביטול ללא תשלום, ובמידה וההזמנה תבוטל בסופו של דבר, הכסף יוחזר לך והוא אכן מוחזר במידה ואכן ניגבה (יהיה רשום כך: 100 percent of the first night will be charged on the day of booking and is refundable)...יצא לי להיתקל במלונות שחייבו בתשלום לילה ראשון כמקדמה למרות שלא היה כתוב במפורש כי הם לוקחים מקדמה של לילה ראשון. לכן, זה קטע של המלון ולא של אתר ההזמנות, איזה אתר שלא יהיה... בקטע הזה אתר ההזמנות הוא ערוץ שיווק, צינור מכירה בין מקום הלינה לבין המזמין וכמובן, בקטע הזה, ככל שהאתר חזק ומוכר וידוע ואמין יותר, כך הוא מספק לך "הגנה", גב-שירותי טוב יותר כי מרבית בעלי מקומות הלינה החכמים יעדיפו לא להסתבך מולו ולא "לשרוף" לעצמם את השם ואת ערוצי השיווק הכי טובים שלהם, אבל כמו תמיד, תמיד יש חריגים וטפשים ותחמנים ותאבי בצע ואתרי ההזמנות מנסים לסייע כמיטב יכולתם אם וכאשר נוצרת בעיה, אבל זה בשוליים...

    שלא נטעה, תקלות עלולות לקרות גם באתרי ההזמנות כמובן, אבל בדרך כלל, מרבית התלונות קשורות לבעיה שנוצרה עקב מקום הלינה אבל לא תמיד הכתובת הנכונה ברורה למזמין שנקלע לבעיה ובמקום שיאשים בעל מלון לא מוכר ולא ידוע, קל יותר להאשים אתר אתר ההזמנות Twisted Evil Evil or Very Mad .... ככל שאתר ההזמנות מסודר יותר, מספק דף מפורט עם תיאור מפורט של סוגי חדרים, מה נכלל ולא נכלל במחיר, מה מחיר התוספות, מה מדיניות תשלומים ואירוח ולא רק מתהדר במחיר זול, יש לו שירות לקוחות יעיל ומגיב במהירות לפניות וכדומה, כך הסיכוי גבוה יותר שהכל יהיה מאה אחוז עם ההזמנה והכל יהיה בסדר גמור Very Happy Cool Smile ... אפרופו זה, לי אישית, יש דעה על אתרי הזמנות זולים מדי ולא ידועים. אנסח זאת כך, מאחר ויצא לי לבקר "קצת יותר מדקה או שתיים באתרי ההזמנות השונים, שונים ומשונים" Rolling Eyes Razz Laughing , הרי לא אחדש לאיש אם אכתוב כי בסופו של דבר, בכולם או ברובם המחיר יהיה בדר"כ פחות או יותר דומה, אולי עם הבדל של 5% עד 10%, וההבדל לא פעם טמון באמינות ובשירות של אותו אתר, בממשק ההזמנה הנוח למזמין, בתנאי ההזמנה ופירוט מדויק של סוגי החדרים וכדומה Smug Bored .. נכון, לפעמים יש ביניהם חריגים כאשר אתר מסוים מצליח לסגור עסקה טובה מול מלון מסוים או רשת מסוימת ויוצא במבצע אטרקטיבי ולכן, זו הסיבה שתמיד מומלץ להשוות בין כולם Idea Exclamation ... אבל, אם פתאום צץ אתר הזמנות מסוים, לא מוכר ומציע טיסה או לינה במחיר זול במיוחד, חריג מדי בהשוואה לכולם, לי אישית זה מדליק נורות אדומות כי לאותם אתרי הזמנות גדולים כמו קבוצת אקספדיה (אליו שייכים אקספדיה, ונרה, הוטלס.קום ואחרים) או קבוצת פרייסליין (אליו שייכים פרייסליין, בוקינג, אגודה וטרוולג'יגסואו ואחרים) או אתר הוטל.אינפו יש כוח קניה חזק ודומיננטי ואם פתאום צץ מישהו קטן ולא מוכר ומשיג מחיר זול בצורה חריגה, זה נראה לי "מסריח מדי" Rolling Eyes .... השבוע שאלה אותי חברה טובה על אתר כזה שלא אציין את שמו כמובן אבל בדיקה מהירה בגוגל וחיפוש סקירות, המלצות, דירוגים וביקורות עליו הראו חד משמעית שעדיף להתרחק לאור כמות התלונות שנמצאו עליו ברשת Shocked Surprised Twisted Evil ...

    אלו היו "60 שורות על מלונות ואתרי הזמנות".. Laughing

    רק בשמחות! Cool Very Happy
    אורן


  • מאורן: עוד כמה הערות והארות בענין אתרי הזמנות
    חברות וחברים, לאחר ההסברים של אורן נראה לי שהכל מובן לי פרט לסעיף אחד קטן שלא הבנתי והוא: ההזמנה נעשתה דרך בוקינג עם אפשרות של ביטול השאלה התשלום נעשה ע״י המלון ביום ההגעה מכרטיס האשראי שנתתי בהזמנה או שאני משלם במקום מזומן/אשראי למלון ,וזאת למה אני שואל? כי בטיול שלנו ביוני בלילה האחרון ישנו במלון ״ קאפטיין ״ ליד השדה בבאזל ובבוקר מוקדם כאשר יצאנו מהמלון ( 03:00 ) הפקיד שאל אם אנחנו שילמנו אז אמרנו לו שההזמנה נעשתה דרך איזי ג׳ט והתשלום דרך כרטיס אשראי שלנו , האם זה לא אותו הדבר בהזמנת מלון דרך אתר בוקינג ?
    יוסי


  • מאורן: עוד כמה הערות והארות בענין אתרי הזמנות
    בהזמנות שעשיתי בבוקינג ,עם ההזמנה ללא ביטול נעשה תשלום ע"י כרטיס האשראי על המקום.
    הזמנה עם אופציה לביטול שילמתי במזומן מול המלון .
    הכרטיס, כך נאמר בבוקינג הוא אמצעי להתחייבותך להזמנה ולא בהכרח אמצעי התשלום.
    יחד עם זאת אספר שלפני מס' שנים שילמתי למלון במזומן והם חייבו אותי גם באשראי Evil or Very Mad גיליתי זאת כשחזרתי לארץ Confused
    פקיד הקבלה שגבה בכרטיס הוא לא אותו פקיד שקיבל מזומן Mad
    היה לנו סיפור ארוך, עד שערבתי את ויזה ורק כעבור חודש קיבלנו החזר.
    אז מכיוון שלמלון יש גישה לכרטיס האשראי, צריך להיות מאוד ערניים ולשמור קבלות


  • אורן ויוסי
    אורן, כן יכולים להיות מבצעים כדאיים מאוד ושלא קיימים בשום משווק אחר, בנסיעה האחרונה לג'נבה, היו לי שתיים, אחד אתה שלחת לי, רשת אקור יצא במבצעים, קיבלתי גם מהם, כי יש לי "כרטיס חבר", וגם מבוקינג, הייתה מכירה עם 50%הנחה במלונות בכל העולם, במונטרה מלון 5 כוכבים, אכן ב1/2 מחיר, ובכל אתר אחר, גם עם בדקתי בבוקינג עצמו לא הופיע, הם שלחו את המבצע רק למי שרשום אצלם לקבל דאר שלהם..

    מוסיפה לפוסט שלך: כשמבטלת הזמנה, שומרת על מכתב ביטול, ואם ההזמנה הייתה ישירות במלון, מבקשת לאשר את הביטול ושומרת..

    יוסי: אצלך, שוב הפקיד אשם Smile
    זה פקיד לילה, לא הרגיל של היום, לא יודע כלום, גם אותנו שאל, רק הוצאתי את ההזמנה שכתוב ששולם, בקש ממני אם אוכל לתת לו, לבטח פחד שבבוקר יגידו לו שהאנשים הולכים בלי לשלם, וכאן הזמן גם להגיד, תמיד לוקחת תיק עם ניירת, כל ההזמנות, עתק של הזמנת טיסה, הכל, נכון שיש לי גם בלפטופ, אבל עתק נגיש יותר.


  • איילה
    רצתי שוב לבדוק בכרטיס שהכל כשורה Confused
    המלון שהזמנתי עם תשלום מראש, ועד שנסעתי, אחרי שבוע, עדיין לא ראיתי תשלום, קראתי יותר מביקורת אחד בטריפדוויזר, שהם טועים רבות, וסיפורים על כפל תשלום, אחד סיפר שמכיוון שהם מבקשים גיהוץ כרטיס, גם עם החדר שולם מראש, עבור בטחון, הוא הפקיד במזומן, ליתר ביטחון, כך גם אני עשיתי, אבל כמובן את צודקת, בכל אופן יש להם את פרטי הכרטיס שלי...


  • אורן ויוסי
    שושי גם אני מדפיס את כל ההזמנות ללינות אם זה דרך בוקינג או הזמנה פרטית ואישור מול המלון או הצימר . אבל פה שאלתי אם ביצעתי הזמנה בבוקינג למלון עם אפשרות ביטול האם אני צריך להראות לפקיד במלון את ההזמנה בבוקינג או שאני אדרש לשלם את הסכום כולו ביום העזיבה/הגעה והכרטיס אשראי הוא רק לערבון או שהחיוב יעשה דרך הכרטיס ואז יש כפל חיוב כמו שקרה לאיילת (לגבי הפקיד במלון קאפטיין השארתי לו העתק הזמנה דרך איזי ג'ט ששם מופיע הסכום עבור הלינה טופס ההזמנה שונה במראהו מטופס שהדפסתי מאתר בוקינג. פשוט לא רוצה להתחיל לחפש או לפנות להחזר כספי , האמת עד היום לא זכור לי שהזמנתי דרך בוקינג אלא ישירות מול המלון או הפנסיון ללא העברת מקדמה וזה עבד מצויין.
    יוסי


  • אורן ויוסי
    חגי-תודה על העלאת הדיון החשוב.
    השתמשתי לאחרונה כמה פעמים בבוקינג ונהניתי מלינות מוצלחות ושרות לקוחות טוב מאד כולל בעברית.
    טוב בהחלט ללמוד ולהכיר את האספקטים השונים.
    בברכה

    רונן


  • Booking -בידקו היטב את חיובי כרטיסי האשראי!
    מישהו יודע איך יוצרים קשר עם בוקינג? באתר שלהם יש מספר טל אחד בארץ שכל הזמן תפוס.


  • Booking -בידקו היטב את חיובי כרטיסי האשראי!
    באישורי ההזמנות מופיע מספר באנגליה כשרות לקוחות

    44-20-3320-2609+

    תנסי להתקשר לשם


  • Booking -בידקו היטב את חיובי כרטיסי האשראי!
    שיר,
    מאוד פשוט.בדף שלהם מופיע מספר טלפוןלמתקשרים מישראל בעלות שיחה מקומית 1809213036,את צריכה את מספר ההזמנה שלך,אם כבר ביצעת.
    את יכולה לברר כמעט הכל,כולל כניסות לספא,בתשלום/כלול,שעות,חדר איחסון למזוודות ....אפשר בכמה שפות(אין עברית Sad )אני ביררתי ברוסית,שושי בספרדית Very Happy
    גם אם עדיין לא ביצעת הזמנה ואת רוצה לברר דבר ספציפי,תגלגלי את העמוד עליו את עומדת עד הסוף,יש קוד מורכב מספרות+אותיות,תקריאי להם והם יודעים היכן את.
    מאוד נעימים ומסבירי פנים.
    כדאי להיתקשר בשעות היום,כי לא בכל המלונות דלפק פעיל 24 שעות.
    אמה

  • הנהלת הפורום

    Booking -בידקו היטב את חיובי כרטיסי האשראי!
    הכי קל לרשום בהזמנה עצמה את המגבלות וההעדפות שלכם.
    מיטה זוגית,שתי מיטות,עריסת תינוק או כל בקשה אחרת.
    בוקינג קום מייד חוזרים במייל משירות לקוחות של בוקינג ומייד מאפשרים תקשורת איתם ובירור פרטים להזמנה.
    אבל-לשם כך צריכה להיות הזמנה עם מספר קוד.

    הקפידי להזמין הזמנה ברת ביטול- ולכן אם התשובות שתקבלי לא יהיו לשביעות רצונך-פשוט לבטל.



  • Booking -בידקו היטב את חיובי כרטיסי האשראי!
    הבנתי.
    ומה לגבי זה שייש מלונות שמציינים שהמחיר של החדר כולל מע"מ, מס עיריה ועמלת שירות, ויש מלונות שרושמים שהמחיר כולל רק מע"מ ואז כשמתחילים להזמין רואים בתנאי הזמנה: ' לא כולל מס עיריה ועמלת שרות' או 'מס עיריה לא חל על זה'.
    האם להתייחס לזה?

  • הנהלת הפורום

    Booking -בידקו היטב את חיובי כרטיסי האשראי!
    כן
    זה אומר שעל התשלום של המלון יהיה תשלום נוסף של
    מע"מ (לרוב מחושב במחיר המלון כשאת מקבלת את ההזמנה)
    מיסים מקומיים(זניח ,פחות מיורו לאדם בוגר ליום) לא יעשה את ההבדל.

    את חייבת לעשות הזמנה אחת-כדי לראות מה את מקבלת באינפורמציה מבוקינג קום-כי בהתאם לכך תוכלי לפנות ישירות למלון(פרטיו תמיד מופיעים) או לבוקינג קום.
    לדוגמה:
    Booking first made on Monday, 6 February 12, at 06:53:01 [CET]
    Last Modification Monday, 6 February 12, at 14:15:39 [CET]


    Standard Double Room for guest yonit Avny
    Comments ***Special Request*** Guest would like to have one double bed room and one twin bed room for their reservation. Pierre in reception as confirmed guest request.

    כלומר לא רק שבודקים עבורך את הבקשה אלא עם מי דיברו בקבלה של המלון ואישר את הבקשה החריגה.


  • Booking -בידקו היטב את חיובי כרטיסי האשראי!
    כמובן לרשום בהזמנה את ההעדפות,סוג מיטה,מרפסת לאיזה צד.....חדר למעשנים...לבדוק כמובן חניה בתשלום/לא,גלישה חינם בחדרע המלון או רק בחלקים ציבוריים...
    לאחר שיחת טלפון,אפשר לבקש עדכון של הנאמר או שינוי הבזמנה למייל שלך.
    אמה


  • Booking -בידקו היטב את חיובי כרטיסי האשראי!
    תודה על התשובות!
    אם בחרתי חדר שהוא בעצם דירה ובתאור שלו רשום
    שיש בו מיטה זוגית ושתי מיטות נפרדות אז אין
    צורך לציין להם שאני רוצה מיטה זוגית ( לנו ההורים)
    נכון?
    ובמקרה שאני נדרשת בהזמנה לרשום מספר טל
    שלי אז אני רושמת את מספר הנייד שלי ? יש איזה
    קידומת שאני צריכה להוסיף למספר נייד?
    האם לאחר ההזמנה אני מקבלת ישר מייל? או
    שרק אחרי שבוקינג מוודא הכל עם המלון?

נעול
 

בחזרה