בחזרה

Open bathroom



  • במלון מרבלה בקורפו השירותים הם open bathroom.

    מישהו התנסה בזה? איך זה מבחינת פרטיות? ריחות?



  • @רםעמית

    "Open Bathroom" - אין דלת שמפרידה בין חלל השינה לחדר האמבטיה, גם אם השירותים ממוקמים בקצה הסמוי מן העין, כל רעש וניחוח יתפזרו בחלל השינה. 

    * קרא בביקורות ב- Booking ותראה שחוץ מהבעיה הזו, גם האוכל-לא אכיל ועוד צרות. 



  • @מטייל_4066966

    ב booking אני קורא רק ביקורות מהללות.

    האם היית שם?



  • @רםעמית

    לא. 

    כנס לביקורות, יש שם אפשרות לקרוא את הביקורות עם הציונים הנמוכים:

    לחץ על: חוות-דעת 

    ואז לחץ על : מיון

    ובחר: עם הדירוג הנמוך ביותר.

    ותוכל לקרוא על כל הבעיות במלון (רעש, מזגן מיושן, ריחוק מהעיר, חוף רחצה קטן ועוד מציאות).

    * יש תרגום מובנה, אז אפשר לקרוא את הביקורות שנכתבו גם בשפות יותר "אקזוטיות". 



  • @מטייל_4066966

    ציון 5 -(יש עוד בסגנון) לדוגמא:

    סביר

     · The spa was great, I had a really good short and last minute massage they kindly made time to fit me in. Mikalus was extremely helpful with my luggage and orientation on arrival. Room service was also good.

     · I definitely don't feel this is a five star resort. The quality of the room was lacking greatly with an old air conditioning system that didn't work and other dated features. The resort was saturated with families and young children so was constantly noisy. I tried to check into their Adult only resort but sadly it was full. The resort is overpriced for what it is and is definitely not a place to book into if you're after rest and relaxation.



  • @מטייל_4066966

    ובכן, חזרנו עכשיו מהנופש במלון.

    המלון מ-צ-ו-י-ן.

    לא רק שהאדיבות והשירותיות עילאיות. לא רק שהכל - הניקיון, האוכל, השירותים שהמלון נתן, היו מעולים - אלא שאף שדרגו לנו את החדר לחדר יקר יותר, עם חדר אמבטיה סגור (גדול ומרווח, אגב).

    אז,

    א. המלון מומלץ ביותר ובהחלט נרצה לחזור אליו.

    ב. לעניות דעתי, מי שמחווה דעה על מלון מסוים - ועוד דעה שלילית - מן הראוי שהדעה הזו תסתמך לפחות על ביקור בו.



  • @רםעמית

    השאלה היא מה קורה למי שמגיע ממש בעונה, ואז לא משדרגים לו את החדר? יכול להיות שהחדר המקורי הוא בעייתי ממש. אני למשל לא הייתי לוקח חדר כזה. שים לב שכדאי שהביקורת שתכתוב תתייחס לזה.



  • @רםעמית

    "ב. לעניות דעתי, מי שמחווה דעה על מלון מסוים - ועוד דעה שלילית - מן הראוי שהדעה הזו תסתמך לפחות על ביקור בו."

    1. נדמה שהביקורת והתוקפנות שלך, לא מתייחסת למה שנכתב לך.

    2. צודק המגיב הקודם (עמיחי13) במה שכתב לך.

    3. ומכיוון שכנראה גם לא טרחת לקרוא בעצמך את הביקורות או ייתכן שלא הבנת את מה שנכתב שם: יש שני אגפים במלון. 

    לסיכום: יופי שנהנית!

    בפעם הבאה תטרח לפחות לקרוא את הנאמר ולא לתקוף אם לא טרחת לקרוא את הכתוב, 'מילה במילה' - זה חשוב מאוד - גם לא לנסוע בעונה התיירותית, כשהמלון עמוס בנופשים מכל העולם שלא חוגגים את חגי-ישראל. 

    עם ישראל חי!



  • @רםעמית

     

    יש לך מניות במלון?

     

    התגובה שלך נשמעת כמו הטענה שאנשים נוטים לציין מדי פעם – שמאמן כדורסל / כדורגל חייב להיות שחקן בעבר, או שמבקר קולנוע חייב להיות עם ניסיון ביצירת סרטים וכדומה. 

     

    המציאות שלנו מאפשרת לקבל דיעות מרובות של אנשים, גם מבלי שהיינו במקום עצמו. אתר בוקינג מאפשר לכתוב ביקורות רק של אנשים שביקרו במלון ולכן הדיעות שלהם אותנטיות לחלוטין. זה שלך הייתה חוויה טובה (כמו לרבים אחרים, לפי הביקורות) עדיין לא אומר שלאחרים החוויה האובייקטיבית יכולה להיות פחת טובה. כשיש ביקורות שליליות רבות – זה מדליק נורה אדומה ולדעת שיכול להיות לא טוב בסבירות גבוהה.

    בחרת להתעלם מזה? אחלה

    היה לך טוב? אחלה

    אבל האגרסיביות שלך במי שניסה לעזור לך כאן פשוט לא לעניין

     



  • @רםעמית אמר:

    @מטייל_4066966

    ובכן, חזרנו עכשיו מהנופש במלון.

    המלון מ-צ-ו-י-ן.

    לא רק שהאדיבות והשירותיות עילאיות. לא רק שהכל - הניקיון, האוכל, השירותים שהמלון נתן, היו מעולים - אלא שאף שדרגו לנו את החדר לחדר יקר יותר, עם חדר אמבטיה סגור (גדול ומרווח, אגב).

    אז,

    א. המלון מומלץ ביותר ובהחלט נרצה לחזור אליו.

    ב. לעניות דעתי, מי שמחווה דעה על מלון מסוים - ועוד דעה שלילית - מן הראוי שהדעה הזו תסתמך לפחות על ביקור בו.

     


    אבל גם אתה לא שהית בחדר ששאלת לגביו, כזה ללא חדר אמבטיה, שהית בחדר מסוג אחר.


 

בחזרה