בחזרה

ניסיון מאוד לא מוצלח



  • @sgebay

    👍 סבבה



  • איזה מלון זה? שנדע להיזהר.

     



  • @shaharam

    גם כשאני לוקחת חבילה אני בודקת את המלון – נכנסת לאתר שלו, קוראת המלצות בבוקינג ודומיו.

    תקלות תמיד יכולות לקרות, גם כמזמינים לבד, אבל כשנוסעים בחבילה מצפים שיהיה שם מי שיטפל בתקלות (עד כמה שאפשר).

    התקלה הכי גדולה שנתקלתי בה היתה כשנסעתי לפני יותר מעשרים שנה עם חבילה של “מועדון הסקי הישראלי” (מעניין אם עוד קיים) לאתר בשם Isola 2000:

    בזמן שכבר היינו בדרכנו עם האוטובוס לאתר הסתבר שיש קטע לא קצר של הכביש שמוביל לאתר שסגור זמנית בשעות הערב והלילה… אז עצרנו באמצע שום מקום, הורדנו את המזוודות וצעדנו ברגל את אותו קטע כביש שסגור (היו שם לפחות 3 משפחות עם ילדים). אני מניחה שבצידו השני חיכתה לנו תחבורה חלופית (כבר לא זוכרת). בחזור שינו לנו את הלילה האחרון למלון בניס (במקום באתר), כדי שנוכל להגיע בזמן לטיסת הבוקר. 

    לפחות זו חוויה שאני זוכרת גם אחרי 20 שנה (-:

     



  • @robita


    אני מניחה שהבת שלך חזרה כבר.בכל מקרה וואל טורנס זה אחד האתרים שנציג של פינגוין נמצא ותמיד ניתן לפנות אליו.ואם הוא/היא לא עושים את העבודה שלהם אפשר לפנות בטלפון לחברה ולהתולנן על אותו נציג.

    מקווה שבסופו של דבר הכל היסתדר והבת שלך נהנתה.



  • מגוחך לחלוטין להאשים את הבחורה שלא אירגנה חופשה בעצמה, מאשר את הסוכנות שלא עמדה במילתה

    לגיטימי מאוד לקחת חופשה דרך סוכנות. אישית אני מרכיב לעיתים לבד ולעיתים דרך סוכנות זה תלוי בפרמטרים שונים ואני תמיד מצפה לקבל מה שהובטח לי

    למרות זאת, מאוד קל להיכנס היום לגוגל וטריפ אדוויזר ולראות תמונות אמיתיות וחוות דעת של מבקרים מכל מלון ולהחליט אם מתאים אן לא וכך כדאי גם בחבילה מסוכנות 



  • @עופר21 אמר:

    מגוחך לחלוטין להאשים את הבחורה שלא אירגנה חופשה בעצמה, מאשר את הסוכנות שלא עמדה במילתה

    לגיטימי מאוד לקחת חופשה דרך סוכנות. אישית אני מרכיב לעיתים לבד ולעיתים דרך סוכנות זה תלוי בפרמטרים שונים ואני תמיד מצפה לקבל מה שהובטח לי

    למרות זאת, מאוד קל להיכנס היום לגוגל וטריפ אדוויזר ולראות תמונות אמיתיות וחוות דעת של מבקרים מכל מלון ולהחליט אם מתאים אן לא וכך כדאי גם בחבילה מסוכנות 

     

    א. נכון, סוכנויות שמארגנות דיל קיימות בשביל מטרה והיא לחסוך מהמטייל את הארגון.

    לא נשמע נכון לקבל כגזירה משמים שיש רק שתי אופציות, או ארגון עצמי או ארגון לקוי ע”י סוכנות.

    סוכנות צריכה לעמוד בהבטחות שלה.

    ב. לא ברור אם הסוכנות לא עמדה בהבטחות שלה.

    המתלוננת לא חזרה להסביר מה הובטח לה ובמה לא עמדו.

    ג. גם אם לא הסוכנות לא עמדה בהבטחות שלה (אולי כן עמדה)

    לא ברור אם המתלוננת פנתה אל הסוכנות בזמן אמת לתיקון המקולקל כדי לא לפגום בהמשך החופשה, היא אמרה שהחופשה רק החלה.

    אם היא כן פנתה לא ברור מה היה טיפול הסוכנות בתלונה.

    להתלונן בפורום הרי לא יעזור, חברי הפורום לא יכולים לשפר את תנאי המלון.

     

    שורה תחתונה כמו שאני מבין את הדברים:

    אולי סוכנות לא סיפקה את מה שהבטיחה, אולי כן סיפקה.

    אולי הלקוחה דיברה עם הסוכנות כדי לתקן את הליקויים, אולי לא

    אם הלקוחה פנתה אל הסוכנות אולי הסוכנות הוכיחה שאין ליקויים, אולי הסוכנות תיקנה את הליקויים, אולי הסוכנות נפנפה את הלקוחה,

    לא קיבלנו שום מידע.

    עם כל כך הרבה “אולי” אני לא השתכנעתי שהסוכנות לא בסדר.



  • @הדרקון-עם-קעקוע-הנערה

    אני יוצאת קבוע לחופות הסקי שלי איתם ומאד מרוצה.אחד הדברים שאני מרוצה מהם זה שיש לי נציג במקום.

    לעולם לא התאכזבתי מהחברה! אולי היתאכזבתי מהמלון אולי משדה התעופה.אני יודעת שהחברה שמחה שמתקשרים אלייה ומדווחים מה לא היה בסדר.

    אם לי מושג אם אותה חיילת פנתה לעזרה או לא.ואם לא אז חבל.



  • @מיכל-ע


    לדעתי זה לא תמיד עוזר להסתכל באתר של המלון.גם בחבילה מאורגנת מראים תמונות של המלון והכל נראה טוב ויפה.

    אבל יש דברים שלא מספרים לנו.אתן 2 דוגמאות שהיו לי ולביתי. (היינו בינואר באלפ דואז oz )

    1)החדר: אמבטיה לא היתה לא נורא! בתוך המקלחת אפילו לא היה מקום להניח את השמפו והמרכך.המדפים בארון הבגדים היו כל כך גבוהים שכל פעם שרציתי להוציא בגדים מהארון הייתי צריכה לטפס על כסא.

    1. הארוחות בחדר האוכל גם לא היו משהו.ארוחת בוקר מאד דלה בלי ביצים ובלי ירקות.את אותן עוגות שהוציאו בצהריים גם הוציאו בערב.

 

בחזרה