בחזרה

ביטול טיסה.



  • למישהו יש מושג האם חברת klm עדיין טסה יש לי טיסה בעוד כשבוע לאמסטרדם. כמובן שאין בכוונתי לטוס .

    רק מפליא אותי שבאתר שלהם עדיין הטיסה פעילה.



  • @eliez

    בינתיים טסים (ממש לפני כמה דקות המריאו מאמסטרדם לת”א)



  • @שוקי3

    מי בדיוק טס לתל אביב בימים אלו ?



  • @eliez

    ישראלים שנמצאים בחו״ל ורוצים לחזור לארץ לפני שאי אפשר. למשל.



  • @eliez

    והמטוס משמש גם כמוביל מטענים(ייבוא וייצוא). 



  • @eliez

     

    לאור העובדה כי אירופה סגרה גבולות ללא אירופאים החל מ17.3 (יום שלישי האחרון) למשך 30 יום-- לא ברור לי איך תיכנס בכלל להולנד (ביקורת גבולות) 

    אלא אם אתה מחזיק דרכון אירופאי.

     



  • @יונית אכן הטיסה בוטלה בשעה טובה (או שלא).

    עכשיו ראיתי באתר של klm שהם נותנים אופציה לtravel voucer 

    למישהו יש מושג מה הכוונה?

    והאם אין אופציה של זיכוי כספי באשראי ?

     



  • אגב הטיסה חזור היתה באיזי גט וגם הם ביטלו את הטיסה .

    מישהו יודע מה המדיניות שלהם כי באתר שלהם לא הצלחתי להבין או לעשות משהו בנידון.

    נ.ב.

    הצעה לייעול אולי כדאי לפתוח פורום או שרשור מיוחד על ביטולי טיסות והאופציות הקיימות בעקבות הביטול.



  • @eliez אמר:

    • עכשיו ראיתי באתר של klm שהם נותנים אופציה לtravel voucer 

    למישהו יש מושג מה הכוונה?

    Travel Voucher - הכסף נשאר בחברה ואם החברה תשרוד, תוכל להתשמש הזיכוי בהזמנת כרטיס טיסה בעתיד (או שלא). 

    • והאם אין אופציה של זיכוי כספי באשראי ?

    - את זה תצטרך לבדוק עם החברה - רצוי לקבל החזר כספי. 

    ובקשר למדיניות חברת 'easyJet': קיבלת מהם מייל עם הודעת ביטול, אם לא נתנו הסבר, אפשר להכנס לאתר ולקרוא את ההסבר (חפש בגוגל - easyJet travel updates):

    As a result of these extraordinary circumstances, your flight may have been cancelled. You would have received an email from us with the options available to you. To save you time, you can self-serve these options through Manage Bookings online or through our Mobile App. Only if you are unable to self-serve, please contact our Customer Service Team on 0330 365 5000 between 08am – 8pm daily. Please note we are experiencing high call volumes at present so it may take a little longer than usual to answer your call.

    *ונדמה לי שאין צורך ב"הצעת הייעול", ממילא רוב הפניות כאן הן בנוגע לבעיות עם החזרים כספיים. 

     

     



  • @eliez

    אם הטיסה בוטלה אתה זכאי להחזר כספי מלא על הטיסה. לא משנה על איזו חברה מדובר.

    יכול להיות שחלק מהחברות ינסו לשחק משחקים עם המרה כזו או אחרת, אבל אם הטיסה בוטלה על ידם אין פה בכלל שאלה.

    לא להתבלבל עם המצב שחלק מהחברות מציעות המרות, נקודות וכדומה עבור טיסות שלא בוטלו במקום דמי ביטול – כלומר הן מבינות שאנשים לא רוצים לנסוע ולמרות שלכאורה יכולות לחייב דמי ביטול מלאים (אם הטיסה כאמור לא בוטלה), הן באות לקראת הלקוחות ומציעות להם אפשרויות נוספות.



  • @eliez

     

    אין מה לפתוח דיון או פורום בנושא- במילא כל השאלות בימים אלו---זה הנושא המרכזי.

     

    האם קיבלת מאיזי ג’ט מייל? מה כתוב בו?



  • @יונית 

    לא קיבלתי שום מייל לא מאיזי גט ולא מklm , רק באתר שלהם כשאני נכנס להזמנה שלי מופיע שהטיסה בוטלה .

    וklm נותנים איזה אופציה לשובר נסיעה. באיזי גט יש איזה אופציה של ניהול שיבוש טיסה אבל משום מה אני לא מצליח להיכנס אליו למרות שאני מתחבר לחשבון שלי באיזי גט.

    מעניין אם מישהו נתקל בבעיה דומה?



  • @eliez

    נסה כאן.



  • @יונית

    סוף הסיפור פניתי לחברת האשראי (לאומי קארד) ותוך יום זיכו אותי בכל הסכום .

    ככל הנראה זו האופציה הכי טובה כרגע.



  • @eliez

     

    יופי

    שמחה לשמוע שהסתדר על הצד הטוב יותר.


 

בחזרה