בחזרה

מדיניות booking?



  • @מיכל-בן-אריה

    0. האם תמיד זאת המדיניות של בוקינג טו של המלונות?

    1. כדאי להצליב עם הוטלס.קום ואתר המלון

    2. אני עלפי רוב מעדיף את השרות של הוטלס, וברוב המקרים שלי הם גם היו זולים יותר



  • @aljaje

    גם אצלי אותו דבר 

    Hotel Santa Justa מאפשר גם החזר וגם ללא החזר

    ו Lux אין אפשרות החזר



  • @יונית

    תודה לכל המגיבים. מעניין שמהפלפון מלון סנטה גוסטה נותן לי אפשרות ביטול רק לחדרים היותר יקרים ולאחרים לא. מוזר מהחמשב בבית כל החדרים היו ללא ביטול.

    בקצור זה לא מה שהיה פעם ואולי בצדק מבחינתם.



  • @מיכל-בן-אריה אמר:

     

    מעניין שמהפלפון מלון סנטה גוסטה נותן לי אפשרות ביטול רק לחדרים היותר יקרים ולאחרים לא. מוזר מהחמשב בבית כל החדרים היו ללא ביטול.

    באתר המלון, נראה שהמחיר די דומה(אבל המחיר כולל ארוחת-בוקר, ווי.פיי. ומיני-בר חופשי).

    אולי תנסי להכנס דרך חיפשו בגוגל ולא דרך החשבון שלך בבוקינג(אם זה מה שעשית).

    צילום מסך של החדר הזול עם אפשרות החזר במלון סנטה ז׳וּסטה - באתר בוקינג:

     



  • @משה-22

     

    לא שייך לשאלה שנשאלה.



  • @יונית

    רק לידיעה ממחשב אחר כל האפשרויות במלון סנטה גוסטה פתוחות.

    שוב תודה למגיבים וקחו לתשומת לבכם.


  • מורחק

    @יונית

    השואלת כתבה ציטוט 

    אשמח לשמוע אם נתקלתם במקרה דומה.

    אז שמחתי לענות שאצלי לא קרו מקרים דומים ולהיפך השרות והטיפול היו מצויינים.

    לגבי מדיניות חברת בןקינג . רק לדובר רשמי של חברת בוקינג מותר לענות בסמכות.

    כל השאר ספקולציות וראיות נסיבתיות.



  • @משה-22 אמר:

    @יונית

    השואלת כתבה ציטוט 

    אשמח לשמוע אם נתקלתם במקרה דומה.

    • השואלת לא "כתבה ציטוט", היא ביקשה התייחסות לבעיה ספציפית שנתקלה בה בעת בדיקת מס' מלונות בעיר מסויימת, הבעיה היא ש*לא* התייחסת לשאלה הספציפית שנשאלה (רצוי לקרוא את הכתוב, אפשר לאט אם רוצים) וזה מה שהשואלת כתבה:

    "...מצאתי מלון שנראה לי יותר מוצלח וביקשתי לבדוק זמינות חדרים. כולם ללא אפשרות ביטול.

    האם זו המדיניות שלהם כדי שלא תחליף מלון? 

    בדקתי מספר מלונות ובכולם אין אפשרות ביטול."

    • רות, סוף. 

     


  • מורחק

    @aljaje

    יפה .

    אז תנסי לעזור לה.



  • @מיכל-בן-אריה

    טוב לדעת, ואני לא באמת מופתעת. בשנה האחרונה בערך, אולי קצת יותר, שמתי לב שמשהו השתנה, אבל לא יכולתי לבדוק את זה ולא הייתי בטוחה.

    אני עדיין מזמינה דרכם אבל פחות, ומזמינה ישירות במלון, בדיוק מהסיבות האלה.

    אגב, ישנם מלונות ששייכים לרשתות עולמיות גדולות, ואז אפשר לצבור נקודות, וזה נחמד.

     

     



  • @מיכל-בן-אריה

    טרי מעכשיו:

    היתה הזמנה קיימת לדירה בגרמניה.

    בדקתי דירה אחרת זולה יותר ועם ביקורות קצת יותר טובות (9.7 בממוצע לעומת 9.3).

    בדירה שנבדקת לא היתה אפשרות לתקשר עם הבעלים כמו שקיימת לפעמים ורצינו לשאול שאלה (בנוגע למדרגות).

    לא היתה ברירה ובצענו הזמנה לדירה החדשה, בנוסף על ההזמנה הקיימת לאותו תאריך.

    בתהליך ההזמנה היתה לנו הודעה שכבר יש לנו הזמנה לאותו תאריך.

    לקראת סיום ההזמנה נשאלנו אם ברצוננו לבטל את ההזמנה המקורית מיד עם ביצוע ההזמנה החדשה, או להמשיך ולבצע את ההזמנה החדשה (מבלי לבטל את ההזמנה המקורית). בחרנו באופציה השניה.

    לאחר קבלת האישור של ההזמנה החדשה, פנינו לבעלים ושאלנו את השאלה שרצינו.

    תוך פחות מחצי שעה הוא ענה.

    שלחנו לו מייל תודה על התשובה וביטלנו את ההזמנה הישנה. 60 אירו במקום 105 אירו, נחמד.

    במשך כל התהליך היינו מזוהים. בדקנו את הדירה החדשה בהתחלה באמצעות גלישה בסתר. תנאי הביטול לא השתנו בגלל עובדת היותנו מזוהים.

     



  • @משה-22

    בניגוד אליך – היא (וגם אני ועוד מספר אנשים כאן) ניסו ובאמת עזרו לה. 

     


  • מורחק

    @imeshy

    שוב הנחה שגויה המתבססת על כלום.

    ההנחה היא אם כל הפאשלות.

    במישור שלי בשקט ובלי דרמות בוצעו מאמצים נכונים לסייע ככל יכולתי אבל לא צלחתי.

    אולי בפעם הבאה.

     



  • @משה-22

    כשהשואלת שואלת: האם נתקלתם במקרה דומה?

    אין סיבה לספר לה שלא נתקלת.

    תתאר לעצמך שכל מי שלא נתקל היה מגיב... כמה הודעות מיותרות היו.…

    ולענין התנהלות בוקינג.

    מיכל, אני מקוה שהצלחת להחליף מלון בלי בעיה.

     בתופעה של מחירים ותנאים שונים במחשבים שונים, וכניסה שונה, נתקלתי גם ללא הזמנה קימת, לקראת שני הטיולים האחרונים שלנו. (אחד מהם בפורטוגל והשני בדולומיטים). כתוצאה מכך יצרנו קשר והזמנו ישירות בחלק ממקומות הלינה . תחילה בעלי חשב שזה בגלל שהוא נכנס עם שם משתמש ואני לא או שבדקתי ביום שונה אז הוכחתי לו שכשאני נכנסת באפשרות ה"בלתי מזוהה" התוצאה היתה שונה מזו שבצפיה רגילה. לא בכל מלון.

    זוכרים שקיבלתי הודעה שהזמנתי חדר בדובאי?

     לא הצלחתי ליצור קשר טלפוני עם בוקינג בארץ, עסוקים.לא הקלדתי מספר הזמנה כי לא הזמנתי. האם זה הגיוני שהם עונים רק למי שכבר הזמין? גם ל2 מיילים שבהם צרפתי את ההזמנה המפוברקת לא ענו לי. האם אפשר למסור להם מספר כרטיס אשראי מפוברק?

    אני ביטלתי כרטיס אחד, בעקבות הארוע ובודקת לעיתים קרובות הורדות בכרטיס נוסף. אני מתארת לעצמי שאילו ענו לי הייתי יכולה לדעת האם מישהו השתמש בפרטים נוספים שלי מלבד כתובת מייל.

     


  • מורחק

    @ח-ג

    א.ג.נ 

    כששואלים אותי שאלה אז מין הנימוס יהיה לענות גם אם השאלה כללית ומעורפלת .

    אני אדם מנומס.

    וגם כי רציתי לחזק ולתמך את אתר בוקינג באמינות הראוייה לה אני זוכה לפחות בהזמנות שלי.

    להזכיר זאת רשת ציבורית במרחב וירטואלי ומדינה בה לכל אחד זכות הבעה חופשית.

    שיהיה סופש נעים .



  • @משה-22

    אף אחד לא שאל אותך. השואלת שאלה את מי שיודע או מכיר את התופעה. ואתה לא עונה על ההגדרה הזו.

    אז עכשיו אם מישהו ישאל אם מישהו מכיר מלון ב- X , אתה (שמשוכנע שכל העולם סובב סביבך) שלא היית שם תגיד – לא, אני לא מכיר

     

     


  • מורחק

    @imeshy

    אז אמרת ... 

    אני אמשיך לתת שרות וייעוץ לאנשים הטובים כפי שאמצע לנכון.

    גם  לך סופש נעים ושקט.



  • @ח-ג

    מציעה כי תפתחי הודעה נפרדת בנושא זה.



  • מניסיון רב שנים עם בוקינג (187 לינות) אין ביטול לא מגמתי ולא מכוון, זו מדיניות המלון שתלוי בהיצע וביקוש ואם תיכנסי ישירות להזמנות של המלון יהיו אותם תנאי ביטול.


  • @pini6431

     

    לא הבנתי למה כוונתך ומה הקשר למצב שמיכל נתקלה בו באמירה "מניסיון רב שנים עם בוקינג (187 לינות) אין ביטול לא מגמתי ולא מכוון, זו מדיניות המלון שתלוי בהיצע וביקוש ואם תיכנסי ישירות להזמנות של המלון יהיו אותם תנאי ביטול. "

    מיכל רצתה להחליף מלון .....

    לאחר שמיכל קיבלה עצה טובה ופעלה בהתאם גילתה שבגלישה במחשב אחר התנאים שהוצעו לה היו שונים מאלה שהופיעו לה כשרצתה להחליף מלון. זאת עובדה.

     

    זכותך לקחת את המידע לתשומת ליבך, או להתעלם ממנו.

     

     

     

     


 

בחזרה