בחזרה

טריפ-גרנטי - NEVER AGAIN!



  • ביטוח “מכל סיבה” של טריפ-גרנטי –  בשום אופן אל תעשו אצלם ביטוח! נכוויתי מהם, ואני משתף בזה כל מי שאפשר.

    תכננתי טיול לברזיל לאפריל 2020, התכנון התבצע חצי שנה לפני הקורונה, ביטחתי את כל הטיסות (טיסה בינ”ל + 3 טיסות פנים בברזיל) בטריפ-גרנטי.

    מובן שהטיול התבטל, את הכסף עבור הטיסות הבינ”ל אקבל מסוכן הנסיעות בארץ, אבל את הכסף עבור טיסות הפנים שהזמנתי בחברות זרות ($600) טריפ-גרנטי מסרבת להחזיר. התואנה: לא אני הוא שביטלתי את הטיסה הבינ”ל, אלא חברת התעופה היא שביטלה, על כן אינני זכאי לאגורה מדמי הביטוח, לשום חלק מהטיול.

    אז נכון שעפ”י תנאי הפוליסה היבשים הביטול של הטיסה היוצאת מהארץ חייב להיות ביוזמתי, ולכן כנראה אין לי פה קייס משפטי, אבל איפה ההגינות??? איפה היושרה המקצועית? אינני מבקש כסף עבור הטיסות הבינ”ל שבוטלו ע”י חברת התעופה, אלא רק עבור טיסות הפנים בברזיל שאני ביטלתי ביוזמתי!!

    בקיצור,זרקתי כסף לשווא,  טריפ-גרנטי עשו עלי כסף טוב בלי להחזיר לי אגורה, אבל אני איתם גמרתי,  NEVER AGAIN! 



  • @גדיגדי

    חשבת לפנות למפקח על הביטוח? אם הבטיחו לך “מכל סיבה שהיא” יכול להיות שיש לך קייס כי ההבטחה/פרסום מטעה



  • @דוקטור-דו-ליטל

    כאמור, רשום כנראה בפוליסה “ביטול ע”י המבוטח מכל סיבה שהיא”, וכיוון שלא אני ביטלתי, הם לא צריכים להחזיר לי אגורה.

    לכן כאמור, אין לי כנראה קייס משפטי, זה רק עניין של הגינות ויושרה, לכן המפקח על הביטוח לא יוכל לעשות דבר.

    אולי המועצה לצרכנות / אמון הציבור יוכלו לעשות משהו.



  • @גדיגדי

    אתה טועה טעות נפוצה שכולנו לוקים בה במידה זו או אחרת,

    אתה עשית מו”מ עם עצמך, הפסדת לעצמך, ומכאן אתה ממשיך הלאה.

     

    נכון שבתוך הפוליסה שהיא תקפה רק במקרים של ביטול ע”י המבוטח, ראה שרשור אחר שהגבת לו ואני רשמתי שם לפני חודש שאין כזה דבר “מכל סיבה שהיא”, אבל עדיין מאיפשהו אתה חשבת שהפוליסה תקפה לכל סיבה שהיא.

    למה חשבת כך? אתה המצאת או שחברת הביטוח רשמה בפרסום רשמי שלה “מכל סיבה שהיא”?

    אם חברת הביטוח הטעתה אותך בפרסום רשמי, למה החלטת להפסיד במו”מ עם עצמך והחלטת שאין לך קייס מול המפקח על הביטוח או אפילו בבית דין לתביעות קטנות? על בסיס מה הפסדת במו”מ הזה?

    לחילופין אם חברת הביטוח לא הטעתה אותך ופרסה אמת, על מה אתה מתלונן?



  • @דוקטור-דו-ליטל

    הביטוח של טריפ גרנטי נקרא “ביטוח מכל סיבה” בכל הפורומים וקבוצות הטיולים. למה אנשים קוראים לזה ככה? כנראה שבגלל שזה יותר קצר מאשר לקרוא לזה “ביטוח ביטול מכל סיבה שהיא ביוזמת הנוסע, ובלבד שתהיה לפחות 12 שעות לפני הטיסה”.

     

    חלק מהאנשים קוראים את תנאי הפוליסה לפני שהם עושים את הביטוח. חלק אחר לא קוראים, אלא מסתמכים על השם המקוצר.

     

    מבחינת חברת הביטוח, לניסוח המדוייק בפוליסה יש משמעות אקטואריות מאוד משמעותיות. אם החברה הייתה מוכרת ביטוח שבו יש לחברה צורך לפצות את הנוסע על עלויות של טיסות פנים בשל כך שהטיסות הבינ”ל בוטלו ביוזמת חברת התעופה – לביטוח הזה היה תעריף אחר לפרמיה.



  • @עמיחי13

    אני אמרתי שיש שתי אופציות,

    או שטריפ גארנטי הטעו את גדיגדי, ואז אני לא מבין למה הוא חושב שאין לו קייס.

    הדגשה: אני לא מערער על מה רשום בפוליסה ולא מדבר על מבנה התמחור של חברת הביטוח, אני מדבר רק על הטעיה.

    אם חברת הביטוח הטעתה את הלקוח – כלא משפטן נראה לי שבהחלט הוא יכול לתבוע את הנזק שנגרם לו בגלל ההטעיה.

     

    או שטריפ גרנטי נהגו בשקיפות אבל גדיגדי סמך על מה שרשם איזה ישראל ישראלי באיזשהו פורום, יענו ישראל ישראלי הטעה אותו.

    במקרה כזה למה לבוא בטענות לטריפ גרנטי, שיכעס על ישראל ישראלי.

     

    שורה תחתונה, או שיש קייס לפנות למפקח על הביטוח/בית דין לתביעות קטנות וכו’ בגלל הטעיה, או שאין מה להתלונן על טריפ גרנטי.



  •  מנסיוני האישי איתם, עם ביצוע הביטוח הם מדגישים לא פעם ולא פעמיים שהכל מותנה בכך שאתה מבטל את הטיסה היוצאת מהארץ. אתה כועס עליהם כי הם לא הולכים לקראתך, או מתחשבים בנסיבות או משהו כזה. עם כל הכבוד, הם עסק שאמור לשאת רווחים והם לא חייבים לעשות לך טובה. 



  • @גדיגדי

    אבל מה אכפת לחברה מהטיסות הבינלאומיות?
    אם אתה מבטל ביוזמתך את טיסות הפנים, זה לא נכנס לסעיף של ביטול ביוזמת הנוסע?



  • @gauntlet


    • במידה ובוטחו שירותי תיירות משלימים, יהיה המבוטח זכאי להחזר דמי ביטול בגינם אך ורק אם ביטל המבוטח את מקטע הטיסה הראשון.

    - ברגע שרוכש הפוליסה לא ביטל ביוזמתו את הטיסה מהארץ, הוא לא יכול יכול לבקש החזר על טיסות הפנים(+מלונות-אם נכללו). 

    כפי שכבר כתבו, תקופת הביטוח הינה מיום רכישת הפוליסה עד 12 שעות לפני שעת הטיסה המתוכננת ביום הטיסה - ניתן היה לבטל ולא להמר על האפשרות שגם טיסות הפנים יבוטלו ע"י החברות המפעילות(אם היה איסור טיסות בין המדינות/סגר).  

     



  • @aljaje אמר:

    @gauntlet


    • במידה ובוטחו שירותי תיירות משלימים, יהיה המבוטח זכאי להחזר דמי ביטול בגינם אך ורק אם ביטל המבוטח את מקטע הטיסה הראשון.

    - ברגע שרוכש הפוליסה לא ביטל ביוזמתו את הטיסה מהארץ, הוא לא יכול יכול לבקש החזר על טיסות הפנים(+מלונות-אם נכללו). 

    כפי שכבר כתבו, תקופת הביטוח הינה מיום רכישת הפוליסה עד 12 שעות לפני שעת הטיסה המתוכננת ביום הטיסה - ניתן היה לבטל ולא להמר על האפשרות שגם טיסות הפנים יבוטלו ע"י החברות המפעילות(אם היה איסור טיסות בין המדינות/סגר).  

     

    נכון, אילו הייתי מודע לבעיה של ביטול שלא ביוזמתי, יכולתי לבטל ביוזמתי את הטיסות הבינ”ל, ואז הייתי מקבל מטריפ-בלי-גרנטי הכל (דהיינו 80% מהפסדיי, סה”כ כ-480$), אבל אז הייתי משלם דמי ביטול גבוהים על הטיסות הבינ”ל, בסביבות 500$ לזוג, שזה פלוס-מינוס אותו הסכום...

     



  • @gauntlet אמר:

    @גדיגדי

    אבל מה אכפת לחברה מהטיסות הבינלאומיות?
    אם אתה מבטל ביוזמתך את טיסות הפנים, זה לא נכנס לסעיף של ביטול ביוזמת הנוסע?

    לא, רק אם אני מבטל ביוזמתי את הטיסה היוצאת מהארץ

     



  • @דוקטור-דו-ליטל אמר:

    @גדיגדי

    אתה טועה טעות נפוצה שכולנו לוקים בה במידה זו או אחרת,

    אתה עשית מו”מ עם עצמך, הפסדת לעצמך, ומכאן אתה ממשיך הלאה.

     

    נכון שבתוך הפוליסה שהיא תקפה רק במקרים של ביטול ע”י המבוטח, ראה שרשור אחר שהגבת לו ואני רשמתי שם לפני חודש שאין כזה דבר “מכל סיבה שהיא”, אבל עדיין מאיפשהו אתה חשבת שהפוליסה תקפה לכל סיבה שהיא.

    למה חשבת כך? אתה המצאת או שחברת הביטוח רשמה בפרסום רשמי שלה “מכל סיבה שהיא”?

    אם חברת הביטוח הטעתה אותך בפרסום רשמי, למה החלטת להפסיד במו”מ עם עצמך והחלטת שאין לך קייס מול המפקח על הביטוח או אפילו בבית דין לתביעות קטנות? על בסיס מה הפסדת במו”מ הזה?

    לחילופין אם חברת הביטוח לא הטעתה אותך ופרסה אמת, על מה אתה מתלונן?

    אני לא מתלונן, אני רק מודיע לכל העולם ואשתו שיפסיקו לעשות ביטוח בטריפ-בלי-גרנטי, במיוחד בימים אלו של קורונה (שאין לאיש מושג מתי ייגמרו), כי לבטח אצלם זה לשים את כספך על קרן הצבי.

    דיברתי עם אחת המנהלות בטריפ-בלי-גרנטי, והודעתי לה שכך אעשה. וגם כתבתי לה את זה במייל. וכך אני עושה.

     



  • @גדיגדי 

    שלום,

    אני קראת פה סיפורים על חברת טריפ גרנטי והחלטתי להזהיר את כולם מטעות. 

    לא צריך לחשוב שהם כן מכבדים את ההסכם גם במקרה של ביטול נסיעה ביוזמה של המבוטח!

    עשיתי ביטוח הזה לכמה נסיעות. בפעם האחרונה הייתי יותר חכמה והודעתי על רצוני לבטל טרם ביטול הטיסה. אך גם קיבלתי סירוב על ההחזר בטענה שאני צריכה לדרוש החזר מחברת נסיעות דרכה רכשתי את הטיסה. אז למה עושים ביטוח??

    אני שוקלת לתבוע את חברת טריפ גרנטי על הטעייה של לקוחות ואי עמידה בהסכם.

    חשוב לי לדעת האם יש עוד אנשים פה שגם ניזוקו מחברה הזאת? אני סבורה שיש לא מעט כמוני.

    אולי יש פה אופציה לתביעה ייצוגית?

     

    אשמח לכל תגובה ועצה מכם!

     

     

     



  • @Ella_3335901

    בתור סוכן ביטוח שיושב בניו-יורק ומוכר פוליסות של חברות אמריקאיות ואירופאיות, אני מתפלא שוב ושוב על הבקשות והציפיות שאני שומע מקהל הלקוחות הישראלי שלי.

     

    באתר שלי ניתן לרכוש פוליסות ביטוח רפואי לנסיעות לחו”ל המכסות גם קורונה. יש פוליסות שיש להן גם הרחבות על ביטולים, אבל כל מי שחושב שיקבל החזר עבור ביטולים שקשורים בצורה כלשהי לקורונה (בעיקר אם הקשר הוא סגר, מגבלות תנועה וכו’) מרמה את עצמו. כיסוי עבור ביטולים יהיה תקף רק אם אין לביטול שום קשר לקורונה.

     

    לעומת זאת ניתן לקבל כיסוי ביטוחי טוב מאוד להוצאות רפואיות בחו”ל כולל קורונה ללא מגבלות של זמן או יעד שמציבות החברות הישראליות.



  • @גדיגדי אמר:

    @דוקטור-דו-ליטל אמר:

    @גדיגדי

    אתה טועה טעות נפוצה שכולנו לוקים בה במידה זו או אחרת,

    אתה עשית מו”מ עם עצמך, הפסדת לעצמך, ומכאן אתה ממשיך הלאה.

     

    נכון שבתוך הפוליסה שהיא תקפה רק במקרים של ביטול ע”י המבוטח, ראה שרשור אחר שהגבת לו ואני רשמתי שם לפני חודש שאין כזה דבר “מכל סיבה שהיא”, אבל עדיין מאיפשהו אתה חשבת שהפוליסה תקפה לכל סיבה שהיא.

    למה חשבת כך? אתה המצאת או שחברת הביטוח רשמה בפרסום רשמי שלה “מכל סיבה שהיא”?

    אם חברת הביטוח הטעתה אותך בפרסום רשמי, למה החלטת להפסיד במו”מ עם עצמך והחלטת שאין לך קייס מול המפקח על הביטוח או אפילו בבית דין לתביעות קטנות? על בסיס מה הפסדת במו”מ הזה?

    לחילופין אם חברת הביטוח לא הטעתה אותך ופרסה אמת, על מה אתה מתלונן?

    אני לא מתלונן, אני רק מודיע לכל העולם ואשתו שיפסיקו לעשות ביטוח בטריפ-בלי-גרנטי, במיוחד בימים אלו של קורונה (שאין לאיש מושג מתי ייגמרו), כי לבטח אצלם זה לשים את כספך על קרן הצבי.

    דיברתי עם אחת המנהלות בטריפ-בלי-גרנטי, והודעתי לה שכך אעשה. וגם כתבתי לה את זה במייל. וכך אני עושה.

     

     

    אני בזמנו (לפני הקורונה) עשיתי ביטוח מהסוג הזה לקרוב משפחה חייל, הוא לא היה יכול לטוס, ביטלתי את הכרטיס וכרטיסים לאטרקציות לפי ההוראות וקיבלתי את כל מה שמגיע לי ובזמן. היה איזשהו טרטור מרגיז אבל די מינימלי.

    המסקנה שלי שונה משלך, המסקנה שלי היא לבדוק בדיוק מה הביטוח שרוכשים, לוודא שמתאים לדרישות, ובמקרה ביטוחי להיצמד להוראות.

    @ביטוח_נסיעות_ארהב אמר:

    @Ella_3335901

    בתור סוכן ביטוח שיושב בניו-יורק ומוכר פוליסות של חברות אמריקאיות ואירופאיות, אני מתפלא שוב ושוב על הבקשות והציפיות שאני שומע מקהל הלקוחות הישראלי שלי.

     

    באתר שלי ניתן לרכוש פוליסות ביטוח רפואי לנסיעות לחו”ל המכסות גם קורונה. יש פוליסות שיש להן גם הרחבות על ביטולים, אבל כל מי שחושב שיקבל החזר עבור ביטולים שקשורים בצורה כלשהי לקורונה (בעיקר אם הקשר הוא סגר, מגבלות תנועה וכו’) מרמה את עצמו. כיסוי עבור ביטולים יהיה תקף רק אם אין לביטול שום קשר לקורונה.

     

    לעומת זאת ניתן לקבל כיסוי ביטוחי טוב מאוד להוצאות רפואיות בחו”ל כולל קורונה ללא מגבלות של זמן או יעד שמציבות החברות הישראליות.

    אם היית מזדהה וההתחייבות שלך לנוסע היתה יותר מאתר אינטרנט אנונימי עם לינק לחברות ביטוח, היה לי הרבה יתר קל לשקול רכישת ביטוח מחברה אמריקאית שאם תסרב לשלם (כמו שהרבה פעמים קורה)אני לא אצטרך להתקע עם השאלה איך אני תובע חברה אמריקאית בארה”ב.

    גם אז היו לי חששות, אבל פחותים.


 

בחזרה